Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av beatrice - 15 oktober 2008 19:38

Det är mörkt och kallt. Egentligen borde det vara mysigt.. Men jag vet inte, jag. Det känns bara tungt. Alltihop. Eller, ingenting kankse. Det är så jävla mycket i mitt huvud idag så jag bara vill sprängas. Äckliga gubbar i skogen som Ola skulle sagt.

Men dö då! Fan vad allt ska umdangömmas. Alla vet. Jo men visst. Bli gärna sur. Jag hatar ibland.. Eller nej förresten, jag är nog bara lite irrietrad eller nåt. Och jag är en unge på 7år som är blåögt blind och dum i huvudet. Yeah..

HEJJAGÄRTRÖTTOCHSUR.


Det gick åt helvete på ridningen. Walle.. Uh, jag kunde lika gärna varit hemma och pluggat. Verkligen helt jävla värdelöst gick det.. BÄ! ..Men det var skönt att träffa tjejorna. Alltid skönt :) Tack för energin! Puss också :*

När jag kom hem hade skolfotona kommit.Jävlar vilken snygg tjej! Sliiiiiiiicky. Ehm, eller inte. Vilken tur att man alltid är schnögg? Eh :T Malin blev asfräck! :D Terece vart snyggggggast :) Glenn, blev Glenn ^^, Cooling, höhö!


Jag ska ta en varm dusch och börja om på nytt. Sova tidigt, plugga mycket. Imorgon är en ny dag. Tack, vad skönt. Imorgon är nog en bra dag. Puss..! Förresten. Johan, du ska veta att jag älskar dig oerhört mycket. Glöm inte det. Aldrig någonsin.


I ain't happy so I want

it bad tonight

/b

Av beatrice - 15 oktober 2008 13:14

Kylie. Hahah, älska låten! Skönast (y)

Jag har textkommunikation. Skriver ett repportage om Ronja. Det går halvbra. Det känns som en död text. Händer det någon ens? Bäbäbäbä, tråkigt. Så har jag drygt 100tecken för mycket också. Måste skära lite mer. Tror jag. antar jag. Antita påminde mig om att jag inte har lämnat in min insändare än. Fan också.. Jag är ju inte ens halvklar. Sopabea, hallå där! Förresten fick vi tillbaka musikminnet. EH..    -tystnad- Ja, håll en tyst minut för mig. Sopdåligt. Jag skämms.. Fy fan vad värdelöst. Tack, där sjönk mitt självförtroende till botten och det känns ännu tyngre att skriva på repportaget. Dålig. Dålig. Dålig. Dålig. Dålig.  ..Jag kämpar på. HAHA, funny. Jag lyssnar på ra låtar ^^, För, ingen ger sig! Höhöhöh... Jag har kuuuuuuuuuuuuul. Hej. Det blir så det allt bara är kasst. Jag känner mig bara tom och dret. PALLAR I HÖRNET! Släng dom.. Någonstans. I sopsorteringen som man måste börja med elelr nåt. Öh. Det är förvirrande. Ge mig helg så jag kan sitta på ett tåg till Cathrine och bara sova bort allt det onda inom mig. Jag orkar inte orkar inte orkar inte okrar inte. Okej? Allt är bara flummigt och konstigt. Det är så. Jag tänker inte klart. Vill inte heller. Tror knappast att jag kan, förresten. Vem bryr sig? Du gör! Jag gör! Vi gör! De gör! Ja, men visst. Hela tiden, varje dag, 24/7. Det är förövrigt två dagar innan min födelsedag.. Om man ser ur ett annat perspektiv. Som man alltid gör. Hela tiden. 24/7 igen! Jävla mongo...

Jag får inte ut nånting av dethär. Det bara känns bra på nåt konstigt sätt att bara skriva massa dret som varken du eller jag förstår någonting av. hoppas det glädjer dig minst lika mycket som det glädjer mig. Fetthdret är det iaf. Lyssnar på kass musik. BYT! Jag kan ju säga dig en sak, Magnus Uggla, det är ingen dret det! :D HAHAHAAH, livet är en fest, håll med om det folk och fä! Jag gillar (y) Finns fan ingenting som gör en så glad som han..! ^^, Ge mig sommar igen! Sommar, värme, sol, Uggla, alkohol, fest, fryksdalsdansen! Alllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllt som hände då.. Fan vad bra. Ronja, Malle, Josef, Linnéa & folket där. Läskiga killen som följde efter oss hem, Josef som blev slagen, två gånger! Hahahah, stackers ^^, Grabben på Björnta, den rosa grejen, intriger, fylla, för mycket fylla, spyor! Jag gillar att spy på mina ben, HAH! Mornarna, kvällarna, dagarna.. Jag gillar att jobba också, höhöhöh.

Plötsligt bara försvann allt. Ge mig mer. Till sommaren blir det iaf utomlands med brudarna, hell yeah (h) Det blir grejer, fan vad great det kommer bli x) Miiiiiiuuuuh. PARTI som ett visst hugg skulle säga, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.


Okej.
Blunda.
Låtsas om.
Så.
Allt är så bra som det kan bli.


I think that she knows..
/b

Av beatrice - 15 oktober 2008 10:46

SOMETIMES I LOVE YOU, SOMETIMES YOU MAKE ME BLUE.

SOMETIMES I FEEL GOOD AT TIMES I FEEL USED.

LOVIN' YOU DARLIN MAKES ME SO CONFUSED..


´


´


´


.


.


.

kan tänkas.


Ovido - Quiz & Flashcards