Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

lugnet

Av beatrice - 21 oktober 2008 08:06

Vissa skulle nog se mig som onormal när jag börjar 10.10 och går upp 7.20 frivilligt. Mja! Men jag orkade inte sova, även fast jag var sjukt trött. Men det är skönt att komma upp på morgonen tycker jag, bara ta det lugnt. För idag har jag hunnit äta frukost, läst tidningen, packat gymgrejer och klockan är ända bara 8.08 Det tycker jag är bra. Ska inte åka förrän om 1½timme. Fy fan vad skönt (y)  Imogen heap  står på och det är ju bara att njuta.. :) Flashbacks från sommaren. Underbart :)


Nu är det värt på riktigt att jag gick upp.


Förresten får jag förskott på lönen.  Sånt kan jag ju lova att jag gillar! oooooooopa. Pappa undrade om jag ville jobba lite under  lovet och man säger väl inte nej till pengar heller? 2-3 dagar är väl lagom. ..Jag ska bli rik. Iaf nån gång i mitt liv. Det vore ju rätt bra ändå.


Men vad trött jag blir. Jag har prov om 2 timmar i mediekommunikation, om kommunikationen mellan sändare och mottagare, hur mans ka lyckas med reklamen, vilka som är mottiverade om att ta emot informationen och sånna grejer..Jag kan fan ingenting. Typ iaf, inte mer än det man kommer ihåg från lektionerna. Och ändå sätter jag mig inte ner för att läsa. Jag har ingen mottivation.. Vad hände med den ambitiöse eleven från 1an liksom? ..Jag har fan inte börjat skolan efter sommarn än. Jag har inte haft någon lust att lägga ner mig ordentligt. Duvet, när man inte känner att det har någon betydelse. Och ja, det är olikt mig. Men ärligt, efter höstlovet nästa vecka får jag fan ta tag i mig själv. Det går ju utför. Vad hände ens? Röva dah!
Nu ska jag klä mig, kissa och göra nåt vettigt med håret. Sen måste jag nog läsa lite i den där boken.

ÅH. Nu känner jag ångesten komma över mig..! Fy fan vad jag mår dåligt! Jag gillar Robert Gustavsson ^^, Mehehhehe! Nej men ja och nej och hej. På återseénde. Förresten! Vad hände med bilddagboken? Vi sörjer.. Det ha rinte funkat på 40min. Eller nåt. 30 kankse? ..Eller mindre, spela rolande. Frågan var vad som hände. ..Och det är det ingen som vet (6) köss dah!


Please don’t tell me
You’re here to stay
See I don’t want to hear
Go away, go away

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards