Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av beatrice - 8 oktober 2008 20:25

Det är lite småkallt. Jag ha rinte orkat duscha än efter att ha varit i stallet. Så, jag sitter framför brasan i fleece, trosor och raggisar. Det är ju rätt gott det också. Har lite ont i magen.. Det är bra. För en gångs skull. Oj..! Jag blev lite sen till stallet förut så det blev stressigt. En aning. Red Ulike och jobbade med tempoväxlingar på både rakt och böjt spår. Gick upp  och ner, lektionen igenom. När man väl tror att man har det, det är då man tappar det. Allt, och börja om från början. Höger var betydligt lättare. Men det är väl som vanligt. På slutet lossnade det litegrand iaf, så det var skönt. Anncha verkade mer nöjd än mig är vad jag själv var, så det var väl bra antar jag. Efteråt bestämdes det att det blir High School Musical 3 för iaf min, Ida och Annikas del. Självfallet! Hahah, klockrent bra ;) Hoppas då på att Maja inte sviker. Och att vi verkligen tar tag i det, så det inte blir som den där jävla filmkvällen som vi aldrig orkar komma till skott med. Men, det kankse blir 1an och 2an innan bio då. Höhöh, lycka till bör jag säga (y)


Har suttit hemma och pratat en massa.. Det började egentligen om all invandring som jag tänkte skriva en insändare om. Heeeh, mamma tyckte att det kunde bli så mycket fel. Det blir nog om "Varför burka?" istället. Inte för att det är ett mindre hett ämne kanske. Men väl så intressant. Jag bara stör mig. Och visst är det väl bra att dela med sig av det som stör en så att andra kankse också börjar fundera? Ja, jag vet inte. Det var väl bara en tanke och det är det ska skriver om nu. Sen blev det en massa tjöt mujahidiner, hazarer och talibaner. Jag läser bra bok, man man kort säga. Känner mig duktig som fattar litegrand av vad de står för nu iaf.  Du också? Great. HAHAH! Juuuustdet. Snackade med Oskar Tilly förut ju! Oh my lord (8) Lite väl fräckt att han faktiskt är i Karlstad och jobbar nu tycker jag. Det märks väl om vi ses nåt. Höhöh, träffade ju honom sista kvällen när vi var i Italien med fotbollen. Skåningen som räddade mig och Stina(?) från pizzaätande ungrare. HJELP.


Nu hoppas jag på att det blir en mysmorgon i morgon eftersom jag har lektionen på distans. ..Vilket betyder? Just precis, börjar 12.40  och slutar 15.25 Javisst, sånt är väl skönt. Hoppas ändå att Johan kommer hit. Det gör han väl  inte, men det vore skönt att ha honom brevid mig. Saknar lite grand sådär, du vet. Puss..? 

En extrapuss till Linnéa, Carro och Malle för ni är så bra! :* Gilll'er (y)

Förresten. Ronja. Vi... Känner för att slåss, eh ja!  Köss för hämden är ljuv (6) Mehewhe :*


Nej, jag tror bestämt att det bli choklad nu och se på Bonde söker fru. Finally, jag har väntat! Klockrent, jag älskerr't! :D Hahah, sweeet!


du blev min räddning,

så obegripligt stort

/b

Av beatrice - 8 oktober 2008 10:07

Att ett hej kan kännas så jävla konstigt. Ett jävla hej. Jag tror jag stör mig lite. Ändå blir jag inte arg. Borde jag bli det? Bä, jag hatar honom ändå. Ingen förstår hur jävla illa han gjorde mig. Jag hatar det. Allt. Stör och hatar men ändå känns det konstigt. Var det bra? Jag hatar dig.


Jag har textkommunikation. Ska skriva en insändare som ska publiceras lite senare. Det är jävligt drygt och jag kan inte. Ska skriva om invandringen i Sverige. Men man får väl inte ha några speciellt åsikter, för då blir man rasist och får ändå inte publiceras. Det är lite jobbigt.. Äsch, det är en surdag idag. Somnar man sur kvällen innan så känns det fan inte bättre när man väl vaknar. Palllllllllllllllllar i hörnet. Jag orkar inte. Ingenting blir bra så det spelar ingen roll. Men heeeeeeeej-jag-tycker-lagom-synd-om-mig-själv. Jävla mongo. Äh, jag kankse bara är trött. Det får gå bra. Ska iaf till stallet sen. Träffa Ida, Annika, Maja.. Det blir fint det :) Paris också. Puss för det!


ge mig en anledning att tro,

så kämpar jag på.

/b 

Ovido - Quiz & Flashcards