Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Rava her self

Av beatrice - 21 oktober 2008 18:34

Nej, jag har inte sett henne. Inte idag iaf. Det var faktiskt längesedan nu. Rava alltså. Det var längesedan jag såg henne. Jag bara kom och tänka på henne, av någon undelrig anledning. Kanske att jag och Ronja skulle hälsa på henne någon dag? Vad sägs? Inte så pjåkigt heller!


Började skoldagen med prov ju. Höööööh, jag hade int epluggat så mycket. Men jag tror att det kanskekankse kunde ha funkat iaf, man fick väl gissa lite och försöka fundera ut nåt smart. ..Annars är ju omproven på onsdagar 15.15 Funny.. Förresten fick vi reda på matteprovet idag om vi ville. Jag ville egentligen inte. Jag skämms så in åt helvete. Gick det verkligen så jävla uselt? Hejjagheterbeaochfick11poängochGgränsenvar8p. Sopa sopa sopa sopa. Jag trodde väl att det kanske hade gått lite bättre. Fan. 

Jag har fan sommarlov fortfarande. Det är ju som jag inte går i skolan än. Jag gör väl vad jag ska på lektionerna och inlämningarna. Men jag lägger ju inte ner mig för fem öre. Aldrig. Inte konstigt att det går som det går då. Helt jävla värdelöst. Sen till alla lektioner typ.. Det är inte mig. Men ja, jag kankse skrev det tidigare i något innlägg, minns inte, men; efter höstlovet då ska jag fan komma igen. Då börjar jag skolan igen. Det måste jag, för det går ju bara utflr.


KMTI blev efter skolan. Mycket nöjd med det faktiskt. Men jag har bara en gng kvar på kortet upptäckte jag. Bäbäbäbääää! Är det nu jag ska ta tag i mig själv(igen!) och börja springa? Naaaaah... Tror't inte. Eller JO. Jo jo jo jo jo jo, det är j det jag ska!  Ni kan väl åtminstonde önska mig lycka till? ;) Förresten vad Snällanders på gymmet. Han som man aldrig vågar hälsa på om man inte har en lagom dos alkohol i kroppen. Höööööh, kååånstigt också. Men bä! Jag ska plugga nu. Ska skriva om ondska till svenskan.. Vad är det ens? Hjälp mig att definera ondska..


always waiting for someting lasting

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards