Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av beatrice - 1 oktober 2008 20:12

Jag måste börja med att säga grattis till Malinda Bengtson Högman. Inte för att hon fyller år, har vunnit något, har namnsdag eller liknande. Nej, idag missade hon bussen! WOW. Jag tro fan aldrig att jag var varit med om liknande..!


Skoldagen började på NWT, studiebesök. Det var faktiskt ganska intressant, när han den där snubben pratade. Om man var ansvarig utgivare eller något. Sen vandrade vi omkring som förra gången man var där. Andra gången för mig, fjärde för Carro. FUNNY! Höhöh.. Efteråt hade vi långlånglångrast och beslutade oss för att käka i stan. Nån större matlust hade jag inte, men joinade ju brudarna när de tjackade sig på Kebab house. Mychhhhhet trevligt 8) 

Sedan blev det textkommunikation hela eftermiddagen. Och eftersom det blev sovmorgon för mig i torsdags, så missade jag och massa fler en betygsgrundande grej då. Vi fick göra det idag. Så, skriva en artikel utifårn en presskonferens blev. Jag kunde inte tänka. Bara skrev.. Dåligt. Kund einte koncentrera mig över huvudtaget och bara var ofokuserad och bläääh! Jag blev nästan klart iaf.. Jag, Malle och Linnéa satt kvar 45min efter att vi hade slutat. Linnéa har den skönaste sångrösten, något att satsa på i idol tycker jag ;) Meheheh! The reason is fucking you! Klar med artikeln blev jag inte, får fixa det nu.. Snart. Det måste jag. Jag är inte på skrivhumör. Inte seriöst iaf..! SYND OM MIG! ..Jag ska nog skära mig lite och se blodet sippra ut handleden. Sedan se om någon tycker lite mer synd om mig..


I stallet löshoppade vi. Champis, Ricky och Richoa. Det var kallt och ganska drygt när Champis skulle hoppa, han var bara dum. Jag var inte särskillt bra klädd heller. Ida tyckte jag såg ut som..? Pilot eller vad var det ens? Haha, mongobarn! ..Hon ville säkert pilla också, äckel! Hahah 8) Jeey, det blidde så kallt så efter att Ricardo hade hoppat sina 1.30m åkte jag hem. Höll ju på att frysa ihjäl. Det är då man tror att det är en myt att vi har isolerat ridhus. 


Jag kikar lite på Top model, har ont i magen.. Lyssnar på Fabolous ft. Ne-Yo - Make be metter. Åh, älska!  Och jag måste erkänna en sak..Fy fan vad jag längtar till helgen. Det är helt sjukt1 Det kommer bli wounderbart. På riktigt! :) Jag och Ronja ska tagga till. "Fan, jag känner för att slåss  ikväll", det är så det är, hah. Skatbo? Jag gillar ^^, Eller nåt, kanske leka som sist vi festade tillsammans (a) HAHAH. Inget nämt, inget glömt ;) En liten miss där att jag ska jobba på lördagmorgon kanske (a) Men det är sånt man får stå ut med. 10-13 med Marie, det är ju inte så tokigt heller. Hon är kul (y)


Nu ska jag ta tag i mig själv. Skriva klart den där artikeln så Anita blir nöjd med mig! HÖH. Prata med med Johan nu är bättre x)


I'm a movement by myself
But I'm a force when we're together

/b

Ovido - Quiz & Flashcards