Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

En varm dag

Av beatrice - 25 juni 2009 15:57

Förresten kan jag väl bara säga att jag och Johan har varit tillsammans i tio månader och en idag idag. Det känns ganska bra, måste jag säga.. Och han kommer hem imorogn, det känns också ganska bra.


Ute är det som en bastu. Visserligrn har jag stått inne i princip hela dagen, men när jag väl går ut.. Vilken jävla dretvarm vindpust man får i ansiktet! Iiiiiiiiiiiiiiingen dret på det heller! OPA! Men.... Som sagt, jag står inne och får inte njuta av det vackra vädret. Tyvärr. ..Förrän imorgon. FÖR DÅ ÄR JAG LEDIG! Jiiihhhhaaaa, och det är såååååå bra väder så jag vill helst bara sova. GÖTT.  Det lär ju bli playan i Gårdsjö, swejjt.  Jey jey, det är ganska lugnt idag.. Lite bättre rulle på förmiddagen.. Men det är väl ingen som vill shoppa nu.. Damn, it's hottttttt in here! Förresten. På tal om. Typ. Litegran.. Eller? Jo, mycket. Det har setts folk idag. Folk som får en att bli påmind om något. Något som jag vet är varken bra eller dåligt. Det är nog en fet blandning av allt.. Förresten så behöver det väl inte vara varken bra eller dåligt.. Det bara är. Och det känns av. Väldigt mycket. Ett leende och man minns allt. Och jag menar precis allt. Orden. Rörelsen. Akten. Hmm, nej förresten, inte en sådan akt.. Utan hur... Ja. Fan.

Jag minns det som igår, oavsett jag vill eller inte. Men.. Vem sa att jag inte ville? Det är ett fint minne. Allt som var. Verkligen ett fint minne. Det är värt att lägga några minuter på. Shit. Sommaren i Sunne är verkligen något spciellt. Det är något nytt varje år, och varje speciefika händelse hamnar i ett speciellt fack, i både hjärtat och hjärnan. Malle... Jag tror du är den enda som verkligen förstår mig just nu.. För jag tror mycket väl att du förstår. Eller hur?

Förra sommaren var verkligen... Konstigt. Men så fruktansvärt underbart. Och säkerligen blir det lika konstigt i år. På ett eller annat sätt.. Det gör det alltid.


Nu tänker jag så mycket så jag blir alldeles svett. Vad blir det??!


makeing memories of us.

/b

 
 
malle

malle

25 juni 2009 20:31

Jorå, jag förstår. Så in i tusan att jag gör

http://musikego.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards