Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Jobbbbbbbbb

Av beatrice - 23 juni 2009 15:20

Solen steker ju ute. Vad gör jag här? Det är aningen kallt och ACn blåser för fullt.. Jag vill ockås vara ute och sola och bada och allt vad de lediga gör. Visserligen får väl inte de några pengar, som jag, som är ambitiös och arbetar så ihärdigt.. Hmm. Jag fick ifs en stund i solen förut på lunch, satt och tog det lugnt hos farmor och farfar.


Midsommar förresten, härliga tider! Vi var faktiskt duktiga och tog på oss gummitsövlar med fem nummer för mycket och gick ut på ängen och plockade massvis med blommor! Jag och Malle fixade björkgrenar från grannen och vi gjorde iordning en midsommarstång + kransar! Jiiihhha! MEN, det var bara jag och Matilda (och Sofia en sväng) som dansade runt stången..! Vad är detta?? Jeees, god mat och bästa sällskapet, lagom dos alkohol och lite tjaffs med den vanliga på slutet. Det är som det ska ;)

Allt är uppflyttat till stugan nu också. Gott! Nu bor vi här, det är skööönt! Dock väldigt trist att Johan inte är här med mig, men det har jag väl nämt ett antal gånger innan...... Hmm. Vi var förresten och fiskade för några dagar sedan. I söndagskväll, rättare sagt. Det hade regnat hela dagen, men på kvällen sprack det upp och blev klarblåt och kvällssolen var seriöst, helt underbar! Vi var nedanför LO och jag metade. Johan hjälpte mig och kastade om vartannat. Jag fick en fisk!!!!!! :D ..Men Johan tappade den innan han skulle döda den, bjee! Men han fick två mörtar och en aborre när han visade mig hur man gjorde. Fy fan vad mysigt. På slutet satt vi på en stor sten, njöt av solen och fiskade.. Det lär bli mycket sådant i sommar.. Kom hem nuuuuuuuuuu, älskling! Ja.


Haha, nu gick Henrik förbi. Det där är konstigt. Jag har inte kollat ut genom fönstret på jättelänge, och av någon anledning gör jag det, så strosar han förbi. Alltid trevligt att se lite kända ansikten. Åhååj, han kom in och tjötade lite, inga fel heller! Förresten. Kollade vädret.. Det kommer iaf vara fint den närmaste en och en halv veckan.. Deeeet borde ju betyda att det håller sig till Hultsfredsfestivalen??! Faaaaaaan vad niceeeeeeee :DDDD Borde! Såg hade det skulle bli 28gr där nere två dagar i slutat av nästa vecka. Det låter lovande :))))))))) Nu har jga lite mer energi, ska damma eller nåt??! Hähähähhhh...


summer of '09

/b

 
 
malle

malle

23 juni 2009 20:28

jag dansade faktiskt också lite senare på natta! (y) ^^

http://musikego.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards