Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Det går framåt

Av beatrice - 4 juni 2009 15:42

Jo men visst. Jobbig morgon. Jobbigt väder. Men det gör ju faktiskt under att gå till skolan. ..Även om det inte alltid verkar så. fixade några utdrag till svenskagrejen och har fixat frågor till arbetsmiljögrejen och pratade betyg på idotten. Ska bara fortsätta som jag gör så håller jag MVGt till slutbetyget i 3an. Det var nog dagens. Skönt. Såg en stor näsa på stan x2. Det var väl också dagens, då... Hehe, eller nåt?

Nu kokar jag ägg, så ska jag slå ihop Ronjas 18årspresent och kila bort till henne om en liten stund. Ja, det känns lite bättre nu. Men jag är fortfarande frusen. Mjukiskläder blir. Kanske att jag får med Ronjisen in till sta så kan jag hämta min ring :) Äntligen! Kankse borde ta med de andra också.. Vad kan tänkas.


Nu har det kokat i 8min, så jag antar att det är dags att äta. ..Och plötsligt blev jag sådär kanonhungrig!!!!!!! ..Kanske inte. Hmmm. Icke att förglömma heller, jag hatar den här datorn.


sing

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards