Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Jihhhaa..

Av beatrice - 2 juni 2009 18:44

Jag kom faktiskt iväg till skolan, tro't eller ej, men så är det. Duktig kicka. I skolan står det stora sopsäcker i korridorerna och folk städar skåpen, lämnar in böcker.. Nu känns det på riktigt att sommaren närmar sig. Vi har även fåt ett litet minischema för den sista veckan vi har kvar till vi sluuuuuutar... :) Det är ju bara 10 dagar kvar! Det är faktiskt inga fel över huvud taget :)


Idag var sista gången på teorin. Fint, fint, det är ju bara att börja plugga lite hemma och köra massa bil, jooooooooligt! ..Okej nu kanks ejag överdrev en smula med att det var så fruktansvärt roligt att plugga teori, men köra bil är ju roligt, javist!


Imorgon är det onsdag, imorn är jag ledig.. Stallet blir iaf, skönt :) Näst sista gången! :oooo Jag undrar vad jag gör i höst, hmmm.. Jay, nu kom mamma hem och jag har smällt i mig en halv 100g chokladkaka själv.. Det känns inte riktigt bra. Men gott smakar det ju, grrrrrrreat. Nu drar jag mig. Och jag måste påpeka att man känner sig lite halvt handikappad när man inte har några pengar på mobilen och min riktiga dator är sönder så jag inte är inne på msn :(((((( VI SÖRJER! Antagligen går det inte att fixa datorn heller, så det blir väl bara att pappa köper en ny så jag kan använda den, heheheh... (y) Ska erkänna att jag saknar lite serious talk med Mathias aka Vovven, hähhhh..


På torsdag ska jag leta upp grafiska-Eva.. Jag hatar att dom inte kollade i min projektmapp ordentligt i vintras, så jävla irriterande att dom sätter G för tjockisen säger att jag inte har lämnat in allt. Ofta. Kul att allting låg där första lektionen efter jullovet och man inte kommer år skolans projektmappar hemifårn. MMMMMH, intelligent! Jävla  gris nöffnöffnöffffff... :s

Äh.. Nu ska jag nörda lite. Hej o hej o hej o hej


remember me

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards