Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Gött dah

Av beatrice - 22 april 2009 19:47

MMMMH. God dag i skolan. Grafiska hela dagen. Visserligen tog det ända till 14.00 tills jag ens började med uppgiften. Kreativiteten stog på noll och jag satt nog fast.. Men det lösta sig iaf, och resultatet blev nog helt okej.

Efter skolan vandrade jag lite på stan med Matildey, Linnéa och Carro.  Gåått, hittade lite prylar som jag villlllllll ha. Gott att man ska till Götet till helgen iaf :D Jeeey. Träffade Annika och Ida vid halv fyra, eftersom det var blockteori och ingen ridning. Istället begav vi oss till Bakfickan och fikade och snackade lite skit. Muuuucho mysigt :) Annika drog efter nån timme, hon och modern skulle leta studentklänning. Jag och Ida satt därimot kvar till halv sju och hade välbehövligt prat. Världen är allt bra sjuk ibland.. Och ibland kan den även ta sog djupt i anus också.. Men det är ju självfallet bara ibland.. Hmmm. Jo, men faktiskt.. Det går ju mot ljusa tider, när jag blir 18 i sommar :D Efter det lär det bli uteserveringar och nattklubbar med redig fylla, heeeel yeah (y) Dock är det inte lika spannande för Ida som då blir 20, men ändå. Detta ser vi fram emot :D


Kom hem för iinte allt för längesedan och försökte plugga. Jävla jobbiga och trååååkiga arbetsmiljö!!!!!!!!! GAAAH, jag gilla många utropstecken!!!!!!!! Men ändå.. Redovisning på fredag, det känns inte supermķ!? Bea får tagga till! Typ... Nu? JÄÄÄS.. Neee, men något jag taggar till är ju Valborgskvällen hos Matilda! :D

..Dock är begravningen för Inga-Maj på Valborg. Den första begravningen jag går på. Jag har ingen aning om vad det egentligen innebär. Inte en blekaste aning?! Men jag antar att jag kommer vara ganska nere.. Det kanske är bra att inte behöva tänka just då. ..Kankse efteråt, när man är lite ledig med långhelg. Jag vet inte. Men jag är lite rädd. Det känns overkligt.


Nu tar jag tag i mig själv. Jag vill ju trots allt få VG i arbetsmiljö. Hahaha... Illa. ÄWkölwkrödnfdm cfdsfry :)


she looks likes your boyfriend

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards