Alla inlägg den 14 april 2009

Av beatrice - 14 april 2009 17:07

Är i Sunne och jobbar 10-18 idag med pappa och Marie. Riktigt roligt att vara igång igen. Känns inte som det var allt för längesedan. Lite förberedelser för i sommar.. Gott. Var nere på körskolan förut och försökte fixa intensivkurs till i sommar. Men icke, det var fuuuuullt ända fram till i höt. Jeey, jag är alltid ute i så bra tid. Var ute och vandrade på sunne en sväng, träffade Johannes. Inga fel, inga fel (y) Han lovade faktiskt att komma in nån dag nu och köpa en penna för 3 spänn.. Han hade ju trots allt 4.50kr på kortet, det tycker jag var bra, hah!


Imorse vaccinerade jag mig. Mami&papi också.. Konstig nog har jag inte alls ont i armen, som jag hade senast. Baah.. Skönt, förra gången ömmade det i flera dagar.. Stackars Bea :( Förresten vart det nog inte bra att avboka den där tiden för livmoderhalscancer på Charlottamottagningen, för på kvinnokliniken vart det ju fullt ända fram till i höst. Baaah.. Jag som hade fixat tid och grejer.. Inte bra, inte. Vi får se hur vi löser det där.


Äääääähh.. Plötsligt blev det bara jättetomt i butiken. Hela Sunne, för den delen. Det blir att jobba halvdag imorgon, ska hem till Karlstad och rida. Gott :))))))))) Hääääh.. Kanske jobba på torsdag också, jag vet inte? Men man säger väl inte nej till pengar heeeeeeller. jag gillerrr't.

Sen åker jag till Johantoan och tillbringar natten med honom. Det blir säkert bra. Och har han inte maten klar när jag kommer hem kan han förvänta sig pisk! Ehhhhh... Puss dah, så länge.


I just want you to love me

/b

Ovido - Quiz & Flashcards