Alla inlägg den 23 april 2009

Av beatrice - 23 april 2009 21:18

Måste börja med att jag gillar vädret rätt hårt. Satt vid MPC-hörnet coh svettades mellan brösten med breudarna, det gillas väl?! ;d Meheh.. Grafiskan var slapp, så jag började fixa klart min youtube-metafor till multimedian. Dock blev jag inte klar, men det var en bit på vägen iaf. Johan kom och sa hej när jag var i skolan också. Det var ju gulligt :) Längesedan vi sågs nu. Idrotten var chillbillkillsill! Det måste ha sett rätt gulligt nu när klassen tog med sig stavarna och gick ett varv runt Borgmästarholmen, hahah! Och självklart kom det välbekanta pensionärsknuten på magen, då man knyter tjocktröjan när det blir för varmt. Hahahah, så jävla fula :D Men visst vart det effektivt. Tänkte egentligen åka till gymmet och va me dpå ett pass, men hade ingen lust verkligen. Behöve hem och plugga, men självklart gjorde jag inte det ändå. Hmm, inte bra. Men nu är jag igång iaf.Imorgon är det redovisning i arbetsmiljö och uppsatsskrivning under svenskalektionen. Gaaaah.. Det måste gå bra, annars är det illa.. ;o Ska ordbajsa lite med på arbetsmiljön, så är jag nog klar om en halvtimme. Då blir det dusch, snabbsamtal med Johan och sedan läggdags. Nog behöver jag vara utvilad imorogn iaf. Och på eftermiddagen imorgon bär det av till Göteborg, och Cathrine och Gustav. Sköööööönt! På lördag verkar det som det blir Liseberg! Satan vad roligt, hahaha :D Det var längesedan jag var på Liseberg... Sommarsen mellan 7an och 8an när jag och Elin åkte dit, haha ;d Uj uj uj.. Men det blir roligt :) Jeeeeeey.. Nu behöver jag fortsätta med pluggandet verkar det som. Annars antar jag att min plan för kvällen blir aningen rubbad.. Hmmm.


show me love

/b

Ovido - Quiz & Flashcards