Alla inlägg den 2 april 2009

Av beatrice - 2 april 2009 22:17

Vaaaa.. Klockan gick lite väl fort tycker jag nog. Jag är tjött och borde egentligen sova med tanka på vad lite sömn jag fick i natt.  Dock måste jag duscha innan, dra ihop lite grejer för morgondagen och plugga lite till. Det känns inte som jag har någon lust och jag kommer vara ett ösregn imorgon. Sköööööönt, väl?


HAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHA. Bara på tal om :D

jag har iiiiiinga kanaler heller!

Ärligt, så jävla bra, jag älskar den! Hahahahhhhhhhhhhhhhhhh. Alltså, killen är ju så jävla skön ;d Honom med lite smör på väääääl! MMMMMh......


Blä, jag kände att jag inte alls orkar vara seriös. Och jag vet egentligen inte sitta här när jag har så otroligt mycket att göra i mitt stressade liv. Uj uj uj. Jey, imorn blir det kmti. Gott då. På kvällen kommer en pojk hit och det blir väl ockås gott?  Pöss på't dahh så drar jag mig undan för den här gången.. Fan vad aktiv jag har blivit förresten! Damn! Det torr jag jag nämde tidigare också, men hur som.... Godnatt snart.


killer.

/b 

Av beatrice - 2 april 2009 18:28

Jag vet inte varför, men plötsligt kändes allt bara jättebra.. Det är skönt :) Och tro det eller ej, men jag fick faktiskt beröm av den aldrig-glada-grafiskläraren idag om baksidan på mitt bokomslag. Det kan jag säga  dig, att det är inte dåligt det!

Schteeeeek vid MPC även denna dag. Jävla Ida som sa att det skulle snöa idag, baah. In my ass, det var ju 15gr när jag kom hem :D Grrrrrrreat! Efter skolan träffade jag Johan inne i stan. Han hade följt med sin pappa ner till sjukhuset. Han skulle dit på återkontroll eller vad det heter. Vi käkade lite på stan och njöt av solen, gåååått :) Sedan skulle jag hem och plugga, han till lilla farmorn. Dock har jag väl inte pluggat överdrivet mycket, men med tanke på att jag har en bokredovisning i engelskan i morogn kna det ju vara en fördel att läsa klart boken. Visserligen är det inte mer än 20-30 sidor kvar, men ändå..


AAAAHMEN sy saaaan vad jag giller vädret nurråhhhhhhhh.. Det är skönt :) Det vore fan att hitta på något med Ida och Fredrik i helgen. Det är rätt dåligt av oss att bara ses i stallet, trots allt ;o

Äh, nu behöver jag nog läsa ur den där boken. Hmmm.. Såg Johanna i nån tidning idag också förresten. Det var om officersprogrammet från Försvarshögskolan eller nåt sånt. Jag och mamma gillar bilden (y)


can you read my mind?

/b

Ovido - Quiz & Flashcards