Alla inlägg den 27 april 2009

Av beatrice - 27 april 2009 21:28

Helgen tillbringades hemma hos Cathrine och Gustav i Västra Frölunda, med mami, pappi, Gabriel och Johan. Mycket trevligt, mycket trevligt. På lördagen var det vaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt och vi vandrade i stadsträdgården eller vad det nu heter där.. Varmt och mysigt och gott och ptjaa.. Hela kittet! Åkte in till stan och shoppade lite. Jag fick med mig ett linne, t-shirt och fräcka leggins. Jag gillade det (y) Gick vidare till Liseberg, weheheheh :D Fy fan, jag har glömt bort hur roligt det är att åka karuseller, hahahahah :D Jag, Gabriel, Cathrine och Gustav öppnade med Balder, haaaaaaaaaaaaaaaaaahahahha! Fettirackern, så jäävla roligt! Jag skrek konstant, medan Gabriel som satt brevid mig asflabbade. På bilden såg jag förövrigt ut att börja grina för jag var så jävla rädd! ;o Skakade fortfarande när vi sätllde oss i kön till Kanonen, hähää... Knappt 10mins kö på båda ju!? Fast jag minns inte så mycket av de 30sek som man åkte Kanonen.. Skrek högst och gällast av alla och blundade i princip hela tiden, hahahah! Galet!!! Mamma lyckades vinna en såndär feting marabouchokladask också, sweeeeet! Det blev en massa god mat och mys och pys och sånt där gott under helga helgen :) På söndagen innan vi åkte hem blev det även lite vandring på Frölunda Torg, som bor granne med dom ^^, Jag gillade helgen, muuucho :)


Idag var god. På multimedian lyckades min grupp på nåt konstigt sätt att fixa klart vårat arbete.Fraga mig inte hur, men jag är jävligt nöjd :D Fattar egentligen inte vad jag har gjort, men resultatet blev riktigt bra tycker jag, mmmmmmmh :) Änglaljudet var fan pricken över i:t det, hahahah :D LOVEIT!

Efter skolan vandrade jag och Puddi på stan. Testade kläder, momsade massa naturgodis och det hanns även med till en massa tjôt. Otroligt mysigt  med min puuuuddi :D Weheheh.. Och det har ju varit så jeeevla varmt i dag så det inte är sant! Mulet, men varmt. Det är sköööönt :))))))


Engelskapluggning borde bli nu. Nationellt prov imorgon bitti.. Jag är inte särskilt taggad.. Inte alls, faktiskt. Men jag antar.. Att det kommer gå åt helvete, så spela roland egentligen? :( Fast, man kanske borde plugga de där orden iaf? Jag kan väl säga att mitt engelska ordföråd ekar.. Det känns bra!


Det allra mesta känns bra.

Kan inte Vi också bli bra snart? Jag är så jävla trött på att tjat och tjaffs hela tiden. Ingen av oss klarar det ju mer. Någonting tillsammans, för bara oss, något vi får resultat på.. Någonting som får oss att uppskatta igen.


hug me, love me

/b

Ovido - Quiz & Flashcards