Alla inlägg den 12 april 2009

Av beatrice - 12 april 2009 23:00

Hela familjen har varit hemma under påsk. Myyyyyyyyyyyyysigt, ja. Har åkt skidor i Hovfjället, släkten har varit här och ätit en massa, massa mat och bara haft det gott. Till och med Annika och Lennart + vovvarna kom, fint! Cathrine fixade riktgit påskäggsjakt i trädgården igår på påskafton, haha :D Hur kul som helst ju! Vaaarmt och skönt. Jag, pappa och Gabriel sköt lite golfbollar ut i kosshagen från baksidan. Gåååått, i sommar blir det fan mycker golf vill jag lova.

Gabriel och hans norska flickvän Katrine åkte tillbaka till Noge i förmiddags, Johan åkte hem till Sunne. Jag följde med Cathrine till kyrkan och träffade Carl, gamla konfaledaren. Haha, rolig ^^, Efter det åkte vi till mormor och morfar och fikade, uppskattat tror jag nog. Innan vi åkte hem övningskörde jag lite borta vid Ilanda industriområde. Öööööhh.. Jag har inte kört något sen höstlovet, så jag hade väl glömt bort allt typ. Men det gick bra. Väl hemma satt jag ute en sväng innan jag och Ronja bestämde oss för att ses. En långlång promenix i Skåre, skööööönt. En massa gott snack, välbehövligt! Dretleängesedan vi sågs........................... :O


Jag fattar egentligen inte varför jag inte blev mer ledsen och... Förvånad(?) än vad jag blev i morse. Är det så att jag börjar acceptera bevikelser och inte orka bry mig längre? Jag får ändå aldrig svar på mina frågor om varför, så varför ska jag slösa en jävla massa energi på att bli sårad när det ändå upprepas. Och blablablablbsdhöeofbrelgfvrmgrp

ået!!"#¤%¤6453! Jag ooooooooooorkar, seriöst, inte nåt mer nu. 

..Men det var en väldigt bra dag om man räknar bort morgonen. Det kan jag väl säga, kortfattat.


word.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards