Alla inlägg den 8 april 2009

Av beatrice - 8 april 2009 12:41

Grafiska hela dagen... Det är rövväder och det är ganska drygt. Jag är iaf klar med bokomslaget nu och ska bara skriva en kort analys om arbetet så är jag klar. Lär ju dryga lite så det hinner sluta regna så drar jag till Ida innan vi åker till stallet. Ingen paddock idag, tack..?


Det är så braaaaa med Linnéa, Carro, Matildey och Lollo. Det är bara så chill och lagom och gott och ptjaaa.. Jag gillerr't rätt hårt dah (y) :) På fredag blir det middag och grejs md breudarna, det är gååååått. Och eftersom Färjestad lär vinna även idag skulle jag tro på en tur in i dimman :) Det gillas.


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHH. Nu vill jag bara att det ska bli varmt och sommar och flytta till stugan och åka på Hultsfred och bli brun och bli rik och bada massa och mysa massa med pojken på bryggan i Gårdsjö och gå på Fryksdalsdansen och bo i Sunne och bara vara leeeeeeeedig. Jag längtar typ ganska mycket efter sommarlovet på något vis. Hmmm.. 

Förresten kanske Johan kommer ikväll. Det vore gott, väl? Se på hockey och mysa all night long. Eller nåt. Nu vill jag sluta.

..Och äta ett äpple.


why won't you come back?

/b 

Ovido - Quiz & Flashcards