Alla inlägg den 21 april 2009

Av beatrice - 21 april 2009 16:43

God dag. Slapp, som de allra flesta tisdagar är. Men ändå. Riktigt bra. Linnéa kom ju med superidén till projektarbete i 3an, jag dööör :D GRRRRRREAT! Imorgon fixar vi lappen och lämnar in, det lär ju bli så jävla kul :D MMMMH!

Efter skolan åkte vi cool bil med Lollo in till stan, jääää!  Fräck vettu, uj uj :) Vandrade på stan med Soffy, Jossan o Amanda. Sofia köpte fan tre par skor o en jacka!!? DUKTIG :))))))

Pratade massa med Ronjakonja förut också. Det var gååååått. Det känns som det behövs tas upp litegranna igen. Dåligt med de där telefonsamtalen nu för tiden. Men vad var gått, jaaa. Ringde gubben också, han var sjuk :( ÅÅÅÅH! Måste ringa farmor, hon fyller ju 76 idag!! Baaaaah.. Lilla farmor :) Awww..

Så, avklarat.


Jeyjey. Nu ska jag iaf plugga. Önska mig lycka till.. Jag känner att jag inte allllllls är taggad. Bje. Pöss dah..


we don't have time

/b

Ovido - Quiz & Flashcards