Alla inlägg den 15 april 2009

Av beatrice - 15 april 2009 21:00

MMMMMH. Ridade med Ida ut till Alster. Hoppning blev, inomhus trots det fina vädret. Alla svettades som grisar i manegen.. Men det var en bra lektion, riktigt roligt :D Visserligen hade jag inte den bästa hästen, Czeslaw. Han är inte skolad ordentligen och vet väl inte riktigt hur han ska göra när han hoppar. Och huvudet, ja det ville helst vara längs backen. Så Bea, hon tränade balanden rätt rejält idag! (y) Hoppade en liten bana, och det gick väl egenltigen bra för att vara honom. Han orkade hålla galoppen i de allra flesta snäva svängar. Men Kristin hoppade honom lite på slutet innan vi gav oss. Jag var seriöst, helt död efter lektionen. Ida också.. Fast, hon hade ju feber. Men ändå..!


HÄHÄÄHHÄ.. Just nu trivs jag ganska ba. Mychet trevliga konversationer på msn må jag säga, hahaaaaahahahhhahaha :D Ärligt, fan  vad  konstigt allt var i somras, jag dööör! HAHAHHH! Jag gillleer't nu i efterhand :P Höhöhöhöh..


say that you love me

/b

Av beatrice - 15 april 2009 14:28

Mmmmmh.. Idag är det dött. Seriöst, det är helt tomt ute på Sunne. Typ, här i butiken också. Visserligen kom Jocke in nyss. Haha, kusinen. Gott då. Annars.. Jag ska snart åka hem. Själv. Träffa mamma och sen Ida. Sen åka till stallet. Skönt att komma ifrån lite. Bara få vara med det man tycker bäst om. Jag är lite trötttttttttt på det allra mesta just nu. Hm, speciellt på besvikelser. Jag fattar inte varför man ska lova varandra en massa saker när det ändå inte blir så. Vilka löften hålls ens? Äh, orka meeeeeeed... Nej.


Det ska bli gott att komma ut till pållarna. Tack.

Och mitt tåg går om 11min.. Dags att gå?


vill du hjälpa, hjälp dig själv.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards