Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Grrrrrrreat

Av beatrice - 19 april 2009 17:44

Påsklovet är slut. Helgen är slut. Vad sorgligt.. Jag är faktiskt inte alls sugen på skola igen. När var jag det senast? Ett år sedan? ..Jag har nog inte ens början skolan efter sommarlovet. Iaf inte i sinnet. Jobbigt att tagga till av någon anledning.


Men helgen har varit bra. I fredags mötte jag Pussis och hans far på Bergvik och käkade thaimat med dom. Gott! Sedan åkte vi hem till farmorn och drack kaffe med henne. Visserligen drack jag ingetäckligt kaffe, men jag satt väl ganska snällt och tittade på. Efter nån timme där gick jag och Puss därifrån till Södra Råtorp för att ta bussen hem. Väldigt jobbigt för Johan som hade så ont i knät att gå från Färjestad, över bron och till Södra Råtorp, som tar ungefär 15min. Awwwww.. Dagen därpå skulle han däremot spela DM-match mot Kronoparken, knät gjorde visst inte så ont? Heeeeh.. Jeyjey. Medan han var borta på lördagsförmiddagen la jag mig i solen och somnade. Detta resulterade i ett kräftrött ansikte.. Men jag gillerr'tändå, nu är ju sommaren på gång! (y) Efter lunch med mami och papi (uteoch jag frös inte!!!!:D) slog jag och Johan lite golfbollar. Dock gick det inte särskillt bra för någon av oss med drivern, så vi la ner det och tog en varsin järnklubba och började en golfturnering. Träffa träd, träffa lyckstolpe etc.. Hahah, visserligen gick det inte så bra för mig och Johan hade nybörjartur och spelade som Tiger Woods.. BAAH! Men det var hur kul som helst! :DD ..Och båda två blev ännu lite rödare i ansiktet av solen. MMMMH, gooooooott (y) Mami o papi var ute o åt o var på bio med Thomas o Lena på kvällen så jag och min puss var ensamma hemma. Bastade först, mmmh :) Eller ja, inte allt för länge, det blev fööör varmt (hehehehehe...). Sedan grillade vi fläskfilé,tomater och paprika, kokade pasta och åt framför Robinson (som vi enades om att det inte var särskilt kul trots allt). Men ååååååååååååh vilken... Kanondag. Fler av dessa, tack!? <3 :)


Jag övningskörde förut. WHEHEH, det gick braaaaaaa! Det är rooooligt :D Tjuuu! Längtar till körkortet :F I mitten av maj börjar teorikursen förresten, det tycker jag är grrrrreat! (y)


På fredag bär det av söderut. Dock inte så långt, men till Göteborg iaf :) Jag, mamma, pappa och Johan åker till Cathrine under helgen :) MYS! Det lär ju bli staden och shopping en del (y) Kankse Liseberg som har säsongspremiär i helgen också!? Det känns som det är fina tider, gyttttttttt! 

Vi avslutar där, jag och papsi ska handla lite krubb för kvällen. Puss då!


everything always works out

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards