Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Matteprov

Av beatrice - 30 mars 2009 17:30

Helgen blev väl helt okej, trots allt. Det var faktiskt ritkigt bra till en början. Jag åkte med mami och papi till Sunne. Vi stannade hos farmor och farfar en sväng. Det var mys med fika och grejer (y) Sedan åkte jag till Johan. Lite mys och sånt även där innan vi tog oss en sväng in till Sunne innan Marcus skjutsade oss vidare hem till våran stuga. Åt mat och såg på film med mami&papi. Hahah, jag och Johan tog med Hollywoods giggolo, första filmen vi såg tillsammans. Så jävla bra, jag älskar den :D Vi gick hem till Johan igen vid midnatt. Det var kallt och tyst. Myyyyys :)

Söndagen kunde ha blivit bra.. Vi gick ut på en störtmysig promenix. Sen blev det en besvikelse. Och i och med det blev det annat och jag mår seriöst, asdåligt för alla påpekelser i fredagskväll.. Jag hatar det. Det blev en jävla massa tårar hemma hos Johan. Pinsamt och skit. Fan. Jag vet inte om det blev nåt välbehövligt prat, men på något sätt skärpte jag till mig iaf. På kvällen åkte vi hem till mig i Karlstad och hade det fint igen. På mamma och pappas 23åriga bröllopsdag :)


Det var längesedan Johan sov här till måndag. Det var skönt att vakna brevid honom imorse.. :) Fick lite brottom förvisso, till bussen. Vi var lite sega. Matteprov i B-kursen idag. Jag tror inte det gick så bra som jag ville. Fan, jag behöver verkligen det där VGt..! Vi får se hur det går.. :/ Sa hejpussdå till älskling innan han åkte hem, och jag åkte hem. Nu behöver jag läsa bok. Engelskabok. Jag fryser. Ida spammar mig med virusgrejs. Jag tycker inte att det är speciellt snällt av henne faktiskt.. Hela tiden! Vad vill hon mig egentligen :(  Haaaah.. Hämden är ljuv på onsdag 8)



Nu har jag gjort som du ville. ..Som jag antar att Vi ville? Jag hoppas att det blir bättre, för oss. Att du slipper tankarna och att jag inte behöver höra det där mer. Nu kan det väl bli bra?


we're shadows

/b

 
 
Ida

Ida

30 mars 2009 18:55

förlåt beea, det är inte mitt fel ;( det är min käre brors fel!!! Grr på han!!

http://ajjdapajjda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards