Alla inlägg den 31 mars 2009

Av beatrice - 31 mars 2009 22:31

Ja, tack mamma och pappa för att ni är så jävla bäst. Jag älskar er vekrligen.Älskar älskar älskar älskar älskar! Det känns så mycket lättare inombords nu. En fett jävla snack var vad som behövdes, egentligen helt utan förvarning. Det är dom som påminner mig om vem jag egentligen är. Den jag var, någon som har trängts undan den senaste tiden. Jag vill vara som jag var.. Jag ska komma tillbaka. Ge mig lite tid och en gnutta förståelse av mitt konstiga jag så ska det gå bra.. Jag gillar känslan av att stenen försvinner från mina axlar. Åtminstonde halva, eller ena eller nåt..


Duktig Bea var på KMTI idag också. Hahah så jävla sjukt att jag träffade Becca och Heléne där! Mycket kul, har ju inte sett dom sen i somras! Deeeeet känns mucho längesen ;o Träningen gick ganska bra också, känns som det onda knät försvann lite gran när jag belastade det överdrivet mycket. Så det är nog bra, då slipper jag ordtopeden..? (y)


Imorgon blir det studiebesök på Knappen. Jävla Örsholmen ens?! Tur att Linnéa tar bilen så vi åker cool silvrig skoda ut dit ;) Det gillas! Sedan blir det lite gnöl med det där jävla bokomslaget innan man får sluta och åka till stallet. Det gillas.


Det känns väldigt bra, just för tillfället. Det kan gärna fortsätta såhär, tack.


love.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards