Alla inlägg den 8 mars 2009

Av beatrice - 8 mars 2009 16:04

Nej. Åh. Vad jag är dum ibland. Ärligt.. Blä.


Jag är ganska glad nu. Det är mys. Jag är glad, ja.

Jag sa ju att jag är instabil. Som fan också.


Nu kom mormor och morfar. Middag på gång, gott :) Puss


is it me you're lookin' for?

/b

Av beatrice - 8 mars 2009 12:24

Den här helgen har varit konstig. Jag vet inte vad som händer, egenlitgen? Hmm, eller så är jag bara allmänt instabil av någon anledning. I vilket fall känns det inte bra och jag har inte lust för någonting längre. Det är inget som är kul. När har man kul ens? När vet man att något är kul på riktigt?

Jag sover dåligt. Ingen sömn och aldrig avslappnad. Jag går på spänn och funderar över allt. Är det något som inte blir som jag trodde kommer tårarna på en gång. Varför blir det så? Jag vill inte.


Tack Johan för att du kom i fredags. Jag behövde det. Jag saknar dig redan, det är som ett stort tomrum utan att ha dig här. Jag hatar dagarna som vi inte får vara tillsammans..


Fan. Nu lägger jag ner.

Varför börjar jag grina utan anledning? Hela tiden.


take your skin off,

it might fit me now.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards