Alla inlägg den 14 mars 2009

Av beatrice - 14 mars 2009 14:28

Jag känner att jag inte är fullt så duktig på att uppdatera här.. BAH.

I torsdags styrde jag lite vardagsparty här hemma. Päronen var borta och breudarna + Johan och tre kompisar till honom kom hit med alkohol och lite hembakat. Jag, Carro, Jossan och Johan fixade Pasta CAROBANA (Jossys special^^, ) Såg på filmerna som vi gjorde i 1an på rörlig bild också, hahaha! Så jävla sköna, jag dööör :D Mucho trevlig kväll iaf, men en lagon dos av vin och öl för de allra flesta. Kvällen avslutades i bastun med öl och svett för mig, Linnéa, Johan, Ecken och Patrik, riktigt nice.

Morgondagen var det dock jävligt svårt att komma upp ur sängen. Gott att flickorna sov kvar :)

Fyra timmars filmtittning på svenskan och engelskan på morgonen och en fet huvudverk + illamående. Sedan följde en låååång mattelektion innan arbetsmiljön som man gick hem ifrån. Vi börjar nästa vecka, va? Mee.. Jag åkte hem till min pojke som var hemma och hade städat upp allt griseri som hade blivit i köket. Otroligt tacksamt! :o


Idag är en konstig dag :s Men jag ska väl med Johan upp till Sunne nu och så ska vi väl till Patrik och fira honom efterosm han fyller 20 idag. Viiiiiiiiiiiii får se vad som hände,r jag känner mig bara lite.. BLÄ! Jag har sovit lite i flera dagar. Tyck synd om mig. Tyck synd om mig för att jag inte fattar så mycket av facebook också.


I don't hate you.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards