Alla inlägg den 4 mars 2009

Av beatrice - 4 mars 2009 19:41

Det kändes bra att det var sista lektionen i textkommunikation A idag. Jag njöt när jag gick därifrån. Dessutom hade jag suttit och dött i B17 hela dagen, 6 timmar framför datorn, med ett reportage. Jag antar att det inte blev särskilt bra. Men just nu känns det inte värst viktigt ändå. Jag förmodar att jag inte får mer än VG ändå, så spela roland egentligen..?

Efter skolan blev det lite vandring på stan med Jossan och Malle. Träffade Josef också som faktiskt höll mig sällskap på bussen till Ida lite senare. Det tycker jag var väldigt snällt av honom faktiskt. Vi ska ses en sväng imorgon, mycket trevligt!

Jag och Ida for till stallet, taggade för teori? Nja! Men visst skulle vi ha ridkläder på oss.. Bea inte blev så glad, vaaaa :( Lektionen gick ut på att jobba hästarna från marken med böjning och form, för att sedan sitta upp och jobba med dom därifrån. Jag tog Batic. Haaaaaaah.. Red i kläderna jag hade i skolan. Halvlång kofta och strumpbyxor. Lektionen gick riktigt, riktigt bra, så det var ju roligt! ..Dessvärre hade jag hästhår i både mutta och rompa när jag satt av. Inte fullt så skönt vill jag upplysa om! Men jag är rätt nöjd, trots allt.


Okej. Det verkar som det råder festivalyra i min närhet. Vad händer? Det känns lite väl långt kvar.. Men det klart, fyra månader kanske går fort? Meheh. Själv är jag också lite sugen. Och ja, det känns bra att jag vet att jag har en hel del pengar. Köss på det! Har hört ryktas om att det kommer braaa band till Hultan. Dock långt, bäähä. Arvika känns bra, lagom, nära, fint, jaa! Men bra band? The Sounds är bra. Resten.. Vilka är det? O.o Nja, jag vet inte om jag orkar engagera mig i detta just för tillfället. Det lär ju tas senare.. Men det vore ju något! :) Det verkar visst som sommaren kommer bli ev av top3, hell yeah! Festival (för det lär det ju bli!), jobbbba och bli rik, bo nära älskling, körkort(!!!!!!!!) och utomlands med älskling och de bästa vännorna :* Självklart blir det varmaste sommaren ever också ;) ..Dock inte när jag står inne i Fernlöfs bokhandel med ac på, vääääl?


Imorgon är det sovmorgon. Det tycker jag känns bra. Lite slappt, men bra. Nu väntar jag på maten.. Blir det inte klar? Jag måste erkänna att jag inte har ätit värst mycket i dag.. Min mage kurrar,owääh..! :(


I can't fake, we're on top

/b

Ovido - Quiz & Flashcards