Alla inlägg den 27 mars 2009

Av beatrice - 27 mars 2009 23:57

Fan. Ska jag vara ärlig har jag nog aldrig fått så mycket kritik tidigare. Inte på en och samma gång i vilket fall. Jag har aldrig förstått att jag var såhär illa? Tårarna tycks inte vilja sluta rinna.. Aldrig någonsin har någon klagat på mig på samma sätt, i samma utsträckning. Förlåt för att jag inte alltid är som du vill att jag ska vara.

Varför har du inte sagt något innan?

Av beatrice - 27 mars 2009 15:43

Alltså, skoldagen har varit så jävla bra. Bara bra, glad, braa. Skönt, det kändes välbehövligt med tanke på snöstormen som är utanför våra väggar. Integilla skulle jag nog säga. Det var idag man skulle tagit cykelt till skolan för att känna att det varvår, va? Det var iaf min vision igårkväll.. Icke. Lite tjåkigt måste jag erkänna.

Snackade lite om i sommar på svenskan med Carro, Linnéa, Malleballe, Soffy och Matilda. Och jävlar vad det kommer gå pengar i sommar, det är inte sant..! Sommarlovet komemr gå fooort, det är ju en sak som är säker vill jag lova. Huuuuultan lär ju bli med Matilda, Malle och Sofia [och joo, CAROLINA SKA MED!] :D:D Fan, taggad redan nu! Jag ska dessutom gå en liten kurs hur man tar drickan med måtta, det kanske skulle vara en fördel. Ehh.. Jag håller faktiskt med om det. Sedan blir det massa jobbjobbjobbbb hos pappa, måste fan ha massa pengar. Det ska tydligen vara en till tjej där i sommar och hjälpa till, jämngammal med mig så med lite tur blir det mucho trevligt. Sedan blir det Fryyyyyyyyksdalsdansen, så jäävla sweeet :D Dagen efter sista dagen där fyller jag 18 år och det blir och en  jävla massa sweeet med paarty, självfallet! Johan fyller ju 21 år dagen efter mig, så det blir komboparty leeeett:D I slutet av lovet ska det bli utomlands med pojken, Malle&Johannes och Lollo&Alex, det vore så jävla bra x) Lite snack om en lite roadtrip till Västkusten med Linnéa, Carro och Malle också. Vi får ser hur det blir. Jag behöver nog jobba gaaaanska så mycket, ganska ja tack, ganska mycket gärna, ja! Duktig som jag är har jag faktiskt bestämt att jag ska snåla som fan nu i vår och jobba så fort jag får chansen. Nu när jag köpt de där jeansen som jag trånade efter för 1400:- och nya sneakers får det vara nockk och jag ska ju faktiskt jobba på påsklovet. Det bådar gott iaf :)

Nääääääeeeeeh, men fy fan vad jag är tagggggggggggad! :D GÅÅÅOTT!


Det kändes bra. Jag behövde skriva av mig lite. Få igång de där bra och sköna tankarna igen. Bussen hem kunde ju bara lägga sig ner och dö. Iaf tiden. Jag menar.. När den man är så otroligt kär i, när den man älskar så fruktansvärt, när den man vill ha nära sig hela tiden, säger att han inte litar på mig.. Då  kan ju världen falla samman. Ärligt talat. Jag förstår inte hur man ska bära sig åt för att denne ska.. Just, lita på mig. Vad ska jag göra för att bevisa? Tankar kommer.. Det är alldeles för många dåliga och hemska för att jag orkar rabbla upp dem här. Jag var ju glad nyss..? Jag vill bara att han ska tro på vad jag säger. ...Att alla ska det.


vi ska på hultsfredsfestivalen, jag ska

skrika mig hes och vara full och galen

/b

Ovido - Quiz & Flashcards