Alla inlägg den 17 mars 2009

Av beatrice - 17 mars 2009 18:32

Jag märkte det redan imorse. Jag gick ner i tvättstugan för att hämta lite kläder. Där.. Där lyste solen in. Åh, vååååårtecken! Det är då man märker det först! Tänk bara på sommarmornarna.. Jag gillar det skarpt!

Väl i skolan var det mediekommunikation som vi har prov i nästa tisdag. Kommunikation, väl? Daniel är lite väl flummig, så man fattar itne så mycket. Men det blir att plugga i veckan iaf, gytt. Valde till det individuella valet i 3an också.. Det blev Ung företagsamhet och svenska c för min del i första handsval. Det blir säkert kanoners.. :)


Det blev inget gym, kände att jag inte hade tillräckligt stor lust. Istället blev den en promenix in till stan från skolan med Jossan och Linnéa, sköööynt! Sedan åkte jag hem och gick långpromenix här hemma i Skåre. Mucho sköynt vet du väl! Pratat lite med min handikappade pojkvän också. Och nu kna jag ju berätta för dig att det nog är dags att lägga ner sig lite i den där boken till svenskan. Visserligen är den inte mer än 90 sidor, så det är väl en långnovell egentligen, men ändå.. Tror du jag fattar något i den? Icke heller! Inte särskillt mer än att det handlar om en hora på typ 1700talet.. Nicht gut. Men.. Jag tar mig nog igenom det också (y)

Dags att säga hejdå till min trogna läsare, voffmathias ^^,  Pöss dah, och önska mig lycka till med den där boken..?


I just can't wait

/b

Ovido - Quiz & Flashcards