Alla inlägg den 16 mars 2009

Av beatrice - 16 mars 2009 16:05

Jag känner allt lite vårkänslor! Jaaa, men håll med mig då? Jag cyklade till och med till skolan idag. Skööynt, eller? Jag gillar det, även om det var litr kallt och man blir knallröd i nyllet. Jag bjurpå't ;)

Istället för multimedia hade vi elsäkerhet idag. Trodde att det skulle bli drygt att sitta där och lyssna i två timmar. Sanningen är den att det faktiskt var intressant. Lärde sig en massa bra gejer.. Tänkvärt.


Lördagskvällen blev det party i Sunne med Johan, då två av hans kompisar fyllde 20. Först var vi hos Patrik inne i Sunne. Malle och Johannes var också med :) Ecken, kusinen och några andra jag aldrig sett. Trevligt, trevligt. Jag försökte mig på  guitarhero för andra gången i mitt liv. Lyckades förlora både mot Johan och Malle innan jag gav upp och lekte lite drickspel och liknande. Med enlagom dos av alkohol i kroppen fixade Johannes skjuts till andra Patrik som också fyllde 20. Vi var hos hans flickväns sommarstuga (väl?) och hade muuucho trevligt :D Dock vet jag inte riktigt hur jag fick i mig massa mer vin och öl? Lite dålig mådde jag, men hade riktigt roligt :) Ganska ful också har jag sett på bilderna, hahah! Psykblicken på Johan när han pussar mig och jag blir misstänksam om vem det är, hahaha. Hur ful som helst, i vilket fall ^^, Sedan hade jag satt mig vid köksbordet med lite folk och somnat där efter en stund. I drygt en timme, jag hade nog kul?^^, Tydligen hade jag spytt när dom väckte mig när vi skulle hem. Jag minns bara en konstig smak i munnen och att jag skämdes som en jävla hund. Bortsett från detta hade vi riktigt roligt under kvällen :)


..Dock fet huvudverk och hemsk illamående dagen efter. BLÄ. När jag följde med Johan på träning var Lucas också med. Vi stog och sparkade lite boll till varandra och sköt. Plötsligt ser jag all alla på plan står stilla. Förutom Johan. Han ligger ner. Knät hade hoppat ur led och gått tillbaka, så hade han trillat på handen som han skadad på träningsmatchen i lördags.. Usch, han såg helt chockad ut, fick knappt nån kontakt med honom. Såg helt förstörd ut :( Vi åkte hem och la oss.. Sköööönt! Men bubben hade ont:( Ville inte åka därifrån sen på kvällen ju. Men Gabriel hämtade mig och vi åkte hem till Karlstad.


Nu ringer min pussis. Jag gillar honom rätt mycket, duvet x)

 HAHAHAHAHA! "Hej det är Harry Potter" säger han när jag svarar. Jävlar vad skön! :D ..Eftersom jag råkade slå i bakluckan i pannan på honom i lördags och han fick ett sår av det. Men verkligen haaaaahahahah, han är rolig :D


we're all painted by numbers

/b

Ovido - Quiz & Flashcards