Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Ensam

Av beatrice - 26 mars 2009 17:39

Ja. Igen. Ensam. Blä, jag gillar det inte. Mamma och pappa åkte till Örebro förut. Det skulle tydligen till Dormy och kolla lite golfrea. Johan åker väl till Sunne snart. Det är tjåkigt.. Ronja är ifs hemma och vi borde hitta på något nu, men dessvärre finns skolan där och tynger med en massa grejer. Bläblä. Det känns som det skulle vara dags att fixa det där nu. Svenskan, arbetsmiljön och boken i engelskan. Bäääähä ännu mer. Det blir fint.

..Fint väder har det ju varit idag iaf, gott. Jag tog mig sovmorgon med Johan imorse. Han hade inte sovit nånting igårnatt så jag lovade honom det.. Hans pappa har iaf kommit hem igen, det känns bra.


Jag vet inte vad det är, det bara känns konstigt. Jag är bara sådär.. BÄÄÄÄÄÄÄHH. Och jag har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte? Jag sa ju att det var konsigt :T [& ja, jag vet att voffmathias kommer påpeka, på ett eller annat vis, att jag är konstig!;p] Men det är bra, nu ska jag skala en apelsin, endast för att döda lite tid. Sedan äter jag väl antagligen upp den för att jag inte har bättre för mig. ..Plugg? Va? BLÄ!


lk-hf-ejb ewedfjek

det kändes bra (y)

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards