Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Bä bä

Av beatrice - 25 mars 2009 15:00

Det har varit en lite omtumlande gårdag och dag idag. Dag dag dag dag.. Min älskade pojk ringde igår eftermiddag och sa att han inte skulle komma, Lassa låg på sjukhuset och ingen visste egentligen hur det var med honom. Johan ville såklart vara hemma när han skulle komma hem och sådär. Men han kom inte hem, fick ligga kvar på sjukhuset i Torsby. Imorse när jag pratade med Johan igen hade de flyttat svärfar till Karlstad :( Men det verkade inte vara så illa just för tillfället, tror jag? Usch.. Min pojke har varit så orolig så jag har bara velat gråta. Men snart.. Ska det väl bli bra igen? Han ringde nyss iaf och sa att han ville komma hit, orkade inte sitta hemma bara och tänka. Jag ska allt ta hand om min älskling så mycket jag bara kan. Jag har saknat honom så fruktansvärt :(


Ja. Skolan har jag ju varit i idag också förresten. Det har varit ganska ovärt. Jag har inte gjort någonting, bortsett från att jag klippte ut min sköld på sammanlagt 5min. Vill tillägga att lektionen varade nästan över hela dagen, vill säga 5timmar. Kuuuuul.. Nördat ansiktsboken och bilddagboken. Funderat lite på vilken bok jag ska göra ett nytt omslag till också. Tänkte ta en såndär riktig tjejbok som man läste när man var 14.. Men nej, det blev inte bra så jag får rota fram nånting här hemma och fixa det där.


Nu ser jag att klockan rusar iväg. Kankse vore något att dra på sig de där ridkläderna och ta bussen bort till Ida så vi kommer till pållarna i tid. Hoppning idag också, det gillas ju (y) Köss på't!


all eyes on me

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards