Alla inlägg den 18 september 2008

Av beatrice - 18 september 2008 22:17

.

Av beatrice - 18 september 2008 17:33

Tjuuuuuuuuuuuuoh! :D'

Jaa, det är klarrrrt. Jag fick brev från Pliktverket nu som skriver;

"Pliktverket bifaller din ansökan om att få antagningspröva. Kallelsen får du minst en månad före den dag du ska antagningspröva. I den står vilken dag du ska antagningspröva och hur du ska åka".

Ja, men det känns bra ;) Det blir att börja ligga i hårdträning lite längre fram då^^, Mja, kanske vore något att börja redan nu, men vafan.. Jag känner mig lite trött? Höhöh.. I bästa fall går jag och Ronja ut på en kvällspromenix lite senare iaf. För det ge ju så sjuuuuukt mycket så jag dör! GAAAAHR! ..Och förövrigt känner jag mig ganska seriös, jämt, när jag skriver. Hur som helst hoppas jag att jag och Ronja ses ivkäll. Det vore mys :) Måste plugga matte också. Skriva musikminnet. Ha serious talk med päronen. Prata med Johan. Ja, annars är det rätt chill (y) Möhö. Och jag gillar Staind - Zoe Jane, den är bra :) Den är Johan och jag. Det gillar jag ännu mer :) MIIIUH!

 ...För jag gillar minkpälsen jag fick av mormor också. Ärligt.. Jag är kär!  Satan vad jag vill att det ska vara lite vinter nu! ..Åtminstonde kallt så man kan klä sig varrrrrrrrrmt och burrigt. Uh så gott :) Nästa helg blir det Stockholmsshopping med mamma också när papppa springer Lidingöloppet. Och dåååå får det bli att hitta ett par riktiga läderstövlar eftersom att mamma inte tycker mina duger, haha. Den är snäll ^^, Förhoppningsvis blir det massa köpt och massa trevligt :)  OCH. Jag hoppas det inte blir ner till Götetför att måla samma helg som det är mârten i Sunne. Deeeeeet går inte, nej nej nej! ;o Hahah, vore ju katastrofffffffff! Öh, eller typ så. Jag har ju hört talas om att det blir lite kalas i Ronja & Annas lägenhet då. Right? MÄHÄHÄH (6) Vi får se hur det blir. Vore nåt, jäää.

 Men det verkar bestämt som det är pluggning på gång nu. Sen prat med mämi, sen ringa Johan, seeeeen promenix med favorittjejen? <3 En fet puss för jag gillar det! :)


me and the girls gonna' shake the room

/b

Av beatrice - 18 september 2008 10:08

Det blir mycket snack om killen som blev knivskuren till döds på Bergvik igår på lektionen. Det läskiga är..

Att jag och mamma var på Ikea efter att jag hade ridit igår. Vi skulle lämna tillbaka lite grejer fråån Gabriels nya lägenhet (wow, han flyttade till Norge av alla ställen, aaaaaaagh! Coooooolt....). Men i vilket fall, vi drygade lite när vi gick ut för mamma såg någon hon hade haft som student på jobbet. När vi åker över pakeringen sen för att åka hem ser vi en kille som ligger på backen och typ fem pers runt honom och det var blod och grejer. Tänkte inte mer på det, han kanske hade trillat eller svimmat eller tja, vad vet jag?

Kvällen gick och jag pratade länge med Johan i telefon. När jag satte mig vid tvn med mamma o pappa hade dom sett om han killen på nyheterna. Att han blev knivskuren i magen. Att han dog.

Va?

Jaa..! Seriöst. Jag jag såg honom ligga där, precis innan han dog, innan ambulansen som. Hade jag och mamma varit lite snabbare ut fårn Ikea och inte sett han som mamma hade jobbat med, då hade vi ju likväl kunna ha sett när han blev överfallen. Ärligt.. Det är ju hur läskigt som helst. Han lär ju varit nära.. Hjälp :(


Nu känns det helt plötsligt ganska oviktigt att skriva om att jag slutar texten en timme tidigare. Kan ju inte påstå att det känns som prio1 direkt. Det är iaf ganska mys att sitta här. Jag, Malle, Carro, Emma och Malin, ja och EB är kvar i B17 och jag har en känsla av att alla bloggar. ..Eller möjligtvis skriver lite på musikminnet som ska vara klart idag. Jag har kanske skrivit två meningar. KALASBRA! Minns inte ens vilken låt jag ska skriva om. Röva.. Borde nog skriva lite på det nu. Mjaaaou.  Nej, jag går och kissar istället. Det känns som det är behövligt faktiskt.


and it's piercing through my soul.

feel my body, getting cold.

/b

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards