Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Textkommunikation - död

Av beatrice - 18 september 2008 10:08

Det blir mycket snack om killen som blev knivskuren till döds på Bergvik igår på lektionen. Det läskiga är..

Att jag och mamma var på Ikea efter att jag hade ridit igår. Vi skulle lämna tillbaka lite grejer fråån Gabriels nya lägenhet (wow, han flyttade till Norge av alla ställen, aaaaaaagh! Coooooolt....). Men i vilket fall, vi drygade lite när vi gick ut för mamma såg någon hon hade haft som student på jobbet. När vi åker över pakeringen sen för att åka hem ser vi en kille som ligger på backen och typ fem pers runt honom och det var blod och grejer. Tänkte inte mer på det, han kanske hade trillat eller svimmat eller tja, vad vet jag?

Kvällen gick och jag pratade länge med Johan i telefon. När jag satte mig vid tvn med mamma o pappa hade dom sett om han killen på nyheterna. Att han blev knivskuren i magen. Att han dog.

Va?

Jaa..! Seriöst. Jag jag såg honom ligga där, precis innan han dog, innan ambulansen som. Hade jag och mamma varit lite snabbare ut fårn Ikea och inte sett han som mamma hade jobbat med, då hade vi ju likväl kunna ha sett när han blev överfallen. Ärligt.. Det är ju hur läskigt som helst. Han lär ju varit nära.. Hjälp :(


Nu känns det helt plötsligt ganska oviktigt att skriva om att jag slutar texten en timme tidigare. Kan ju inte påstå att det känns som prio1 direkt. Det är iaf ganska mys att sitta här. Jag, Malle, Carro, Emma och Malin, ja och EB är kvar i B17 och jag har en känsla av att alla bloggar. ..Eller möjligtvis skriver lite på musikminnet som ska vara klart idag. Jag har kanske skrivit två meningar. KALASBRA! Minns inte ens vilken låt jag ska skriva om. Röva.. Borde nog skriva lite på det nu. Mjaaaou.  Nej, jag går och kissar istället. Det känns som det är behövligt faktiskt.


and it's piercing through my soul.

feel my body, getting cold.

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards