Alla inlägg den 15 september 2008

Av beatrice - 15 september 2008 22:39

Jag var bara allmänt sur och trött och frusen och blä när jag kom hem från skolan. Inte alls på humör. Sånt är tråkigt. Had einte bättre för mig än att ta en promenad i skåre. Vackra skåre är grejer det. ÄNTE ATT LEKA MED ÄNTE..! Det blev samtal med både Ronja och Johan under tiden. Det är skönt att komma ut en sväng. Man blir på bra humör. Allt det onda bara försvinner, man behöver inte tänka så jävla mycket. Jag tror att jag är en riktigt tänkare, egentligen. Jag hatar det. Varför ens..? Det är så onödigt. Äsch.. När jag två timmar senare kom hem igen kände jag mig glad. Bara jätteglad. Det är skönt..! :)


Det blev en tur ner till mormor&morfar på kvällen. Ett tag sedan vi var där och hälsade på visst. Fika med massa kakor blev, så somnade jag gott i soffan lite senare. Skulle vara bra skönt att få ha sovit kvar där, nu blev jag sådär jobbigt pigg. Borde skriva klart min miljöbeskrivning till texten imorgon. Wäk, jag håller faktiskt på. Men det är drygt och Johan hör inte av sig nu heller och det är ju faktiskt lite tråkigt, hörredu.. :/ Kooooom och säg godnaaaaaaaatt! Tjuuuuuuuu..!

BÄ, varför är jag så sjukt kass på att ta tag i mig själv och verkligen göra saker jag måste? Jag är en dålig männsika.. Jag borde dö! AAARGH SLAKTAS!! ..Ingen skulle ändå bry sig, för att citera hon tjocka roliga. HAHAHA, jag dör på henne! :D Minns inte vad hon heter längre,

tjocken: "eeeh... du får itne kittla mig"

-inget svar-

tjocken: "eeh.. hehe.. ja, du får inte kittla mig..!

-inget svar-

tjocken: "heh.. tur att du inte kittlar mig, det får du inte..!"

grabben: "MEN INGEN VILL KITTLA DIG!"

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Alltså, seriöst! Jag döööör, det är så jävla kul så jag vet inte vart jag ska ta vägen, HAH! xP Och nej jag är inte övertrött. Varför tror du det ens? O.o Wäkwäkwäkwäk!



Okej okej, jag ska ge mg. Jag ska blir seriös igen. På något sätt ska jag försökaaaa och ta reda på när vi börjar imorgon. Det var visst en rödhårig vän till mig som undrade. Jag också för den delen. ..Det är säkert tidigt, jobbigt. Ta 2an och byt i stan. Mongobarn. Jag vill ha tillbaka 72an kanske? aaaaakorri (y)

Meeeen gerrej nu. Jag ska gå, uppehåll mig inte längre 8)


så glömmer någon ett varningsljus..

/b

Av beatrice - 15 september 2008 14:53

Multimedia, oh ja! Att animera tomater som kastas och blir splashade längre bort är ganska underhållande måste jag säga. Jag kanske inte är någon naturbegåvning på det, men spela roland. KLAGA INTE, NÄJ! Det är lite kul. Fast okej, drygt. Gott skulle det vara att åka hem nu. Sova lite och skriva till texten. Läsa bok till svenskan också, uj uj. Mychhhet att göra.. Öh.


Bästa helgen någonsin har varit.  Shit, jag dör.

Tänker på allt som var, nonstop. Det går inte annat, vill ha mer..! Finns det något bättre ens? Min pojke är den underbaraste jag vet. Jag tycker om honom, Johan, mycket. Myckeeeet! Sheeeeit :) Saknar honom nu. ..Kom! Bä, det verkar som jag får pussas med Linnéa nu istället då.. HAH, hon verkar villigt kan jag lova, grrrr!


Imorgon verkar det som det får bli kmti med brudarna. Det är nog dags att komma igång lite nu. Håååååppas (du suger snopp) jag mår bättre iaf. Jag dör på huvudet. Jag dör på magen. Men aj, eller? WÄK, tyck lite synd om mig också.


Nu ska vi fortsätta med att sätta in ngt ljud i våran vackra film, sedan antar jag att vi slutar. Det blir med all sannolikhet ett samtal med Ronja på hemvägen. Det blir fint! Galet längesen vi sågs nu ju! :/ Jag tror minsann att det finns en hel del att ta igen. Ärligt talat.. En timme på nästan en månad. Det är oacceptabelt! -.- Jag saknar min Galt <3


Det kurrar i magen och vi får sluta snart.

..Eller inte. Hungrig är jag i vilket fall. Och jag får ont i axeln, jag är nog Carros personliga ryggkliare? Haha, slapppppppppppppppppo...! 8)


I'm holding on to what I think is safe.

/b

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards