Alla inlägg den 11 september 2008

Av beatrice - 11 september 2008 17:54

Eftersom vi hade sovmorgon i morse och inte började förrän 12.40 så bestämde jag och Malle oss för att åka till kmti och träna. Det blev lite stressigt och vi stötte även på en hane som jag helst inte hade sett där. Det blir någotatt berätta för Emelie, höhöh! Jag ska över en sväng till henne lite senare. Det är helt galet, hon åker till usa imorgon! Hon blir borta längelänge.. I det där lyxiga huset. Med den där lyxiga familjen i Florida. Jag dör! Fan vad kul för henne :) Men, jag måste ju ta farväääl ! Maah. Lite tråkigt. Vem ska jag nu prata med om David och Egil? HAHAH! Vil do ha glas? Hor mocket? Efterblivet.


Borde skriva lite till textkommunikationen nu. Mitt liv med 100 ord. Öh.. Och ett musikminne med 1000 tecken. Jag måste erkänna att jag inte känner mig speciellt taggad för uppgifterna faktiskt. En varm dusch vore desto skönare. Jag känner mig trött och.. Jag vet inte. Bara sådär trött kort och gott. Ge mig en säng, just precis här så jag skulle kunna sova lite. Fan vad gott det vore..! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Jag tror jag ska försöka ta tag i mig själv och göra nåt vettigt. Jag orkar egentligen inte med datorer. Eller? Förresten är Ronja hemma nu :) Imorgon vill jag träffa min galt! :F Galet längesen vi sågs, sheit. Ja. Jag begraver mig i Wyclef Jean ft. Mary J Blige- 911 och skriver om mitt liv. Vad det nu ska bli? Hjälp eller nåt..

Puss och sånt, det är nog bra. Johan är bra!


- then it's worth the sacrifice

/b

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards