Alla inlägg den 17 september 2008

Av beatrice - 17 september 2008 10:35

Jag måste erkänna att jag kan underhålla mig rätt gött, även fast jag är sjuker och ensam hemma och egentligen har ganska tråkigt.

Jag orkade inte somna om efter att ha varit uppe i morse och ätit frukost med päronen. När de for till jobbet, satte jag mig i hallen på övervåningen och tittade i fotoalbum. Det var längesen nu.. Bilder från när jag var liten. Bilder från när jag var en tjock och ful unge. Bilder från i sommras. Bilder från olika jular. Haha, jag hittade bilden på när jag fick min första puss ^^, Det är ganska roligt.. En beundrare på 8år när jag var 4, Bea var rädd! Bilder från senaste julen. Bästa någonsin, helt underbart :) Finns det ens något bättre än jul hemma och alla är hemma? Puss för det! <3 Bläddrade även förbi lite bilder fårn sommaren 2006.. Rivieran med familjen. Italien med fotbollslaget. Västkusten med Ronja. Ronja och Fryksdalsdansen i Sunne. Massa fotboll. Ingen jobbing heller.. Det är! Sheeit, wounderbart <3

På tal om den sommaren liksom, Italien med laget. Jag kom på att vi fixade en resedagbok innan vi åkte och insåg att det var lääängesedan jag läste den. Checka in; http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=108421&section=undefined ^^, Hahah, när jag läste inläggen från Polen och såg bilder, när vi var där förra våren.. Shit, fy fan vad sjukt allt var! Satt bara och garvade. Jävla Magda ens, HAH! Jag gillar detta;

 "Gick upp kl. 05:00 för att resa till Krakow. Bussresan skulle ta 8-10 timmar.. Dock blev resan 13.5 sega, varma timmar. Det var svårt att sova p.g.a av högljuda polacker i bakre delen av bussen och våran mictalande guide som har som passion att lyckas väcka sovande svenskar. Vi är också väldigt trötta på "wannabe-amerikanaren" Magda som ska föreställa våran tolk. Intresset för Magnus verkar vara större än resan. Hon bara tjatar om "swedish guys" och "right?".. " , skrivet av Johanna, Magnusson och Söderberg. Klockrent! Hahah ^^,

Tider.. Vi hade roligt :) Jag gillar laget (y)

 ..Nej, fan vad jag saknar det. Mycket! Allt. Oh <3

Jag tror bestämt att det är dags för en liten vilostund i soffan till MTV. Måste vila nu om jag ska orka iväg till stallet. Känner att jag verkligen måste. Hoppas allt blir bättre. Det är tråkigt att inte orka. Bli bra..! (y)

Hot as a fever
Rattling bones
I could just taste it

/b

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards