Direktlänk till inlägg 30 april 2011

valborg?

Av beatrice - 30 april 2011 23:15

Det var visst valborg.

Meningen var att följkka med på valborgsmingel(heaheahe) på Svenska, men.. Efter veckas en dåligt sömn, dåligt med mat så slocknade jag visst i väntan på. Mjukisen var rätt skön på kan jag säga, så jag fortsatte där jag vaknade. Skönt ändå. Jag ör en trött korre. Imorgon blir det parkhäng med fina jobbarkååmpisar. Evve skulle fixa bål, jag tycker det lät spännande.... :) heeeeeh!


Idag var det nån såndär bollabolla med ett stort jävla spektakel på huvudet som förstörde halva min dag(okej, en stund iaf). Vad är det för fel egentligen?


Ok. Nästa vecka är det no mercy. Gym varje dag. Det bara är så. Sen må jeg fixa så jag kan gå till toni&guy. OCH till afrotanten. Vore pent dahhh, med lite långt hår sådär lagom till sommaren och Platja d'Aro, mmmmmmmmmmmmmhhhh :)


/b

 
 
pumpy

pumpy

30 april 2011 23:31

kolla in min blogg , hoppas du också tkr den är AzUm :D

http://pumpy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards