Alla inlägg den 12 september 2008

Av beatrice - 12 september 2008 17:07

På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest.

Men fredag är ändå den dag jag gillar bäst (8)

Genomtänkt låt.


Min mamma har alltid sagt att det är bra att dricka. ..Vatten. Så, då gör jag det. 


Mitt huvud dunkar jobbigt hårt och jag är fortfarande sådär jobbigt trött. Något vore ju faktiskt att vila lite nu, tills mammi kommer hem. Vi får se hur det blir med det.

Det har helt enkelt varit en bra dag idag. För första gången på länge kändes det faktiskt okej att sluta 15.30 Och jo, det är sent på en fredag :(


NU. Åh, igår! Jag fick brev från Pliktverket! Det var såntdär att dom vill att jag ska komma och mönstra när jag hade fyllt 18 för jag hade bra förutsättningar för att göra lumpen. Så,  jag ansökte om tid och grejer! Fy fan vad kul, tjuuuu! Så, det blir väl att ligga i hårdträning nu antar jag?  Men jaaaae, det vore verkligen något! Beriden och grejer, oh! BEA VILL. 


Vet inte vad som blir i kvällningen. Det kan bli Ronja, kan bi stugan, kan bli Johan, kan bli ensamt. Det kan blir bra :) Helgen förövrigt har jag på känn att det kommer bli riktigt bra :)


If this is the kind of love that my

mom used to warn me about?
Man, I'm in trouble

/b

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards