Direktlänk till inlägg 15 september 2008

Ta en promenix

Av beatrice - 15 september 2008 22:39

Jag var bara allmänt sur och trött och frusen och blä när jag kom hem från skolan. Inte alls på humör. Sånt är tråkigt. Had einte bättre för mig än att ta en promenad i skåre. Vackra skåre är grejer det. ÄNTE ATT LEKA MED ÄNTE..! Det blev samtal med både Ronja och Johan under tiden. Det är skönt att komma ut en sväng. Man blir på bra humör. Allt det onda bara försvinner, man behöver inte tänka så jävla mycket. Jag tror att jag är en riktigt tänkare, egentligen. Jag hatar det. Varför ens..? Det är så onödigt. Äsch.. När jag två timmar senare kom hem igen kände jag mig glad. Bara jätteglad. Det är skönt..! :)


Det blev en tur ner till mormor&morfar på kvällen. Ett tag sedan vi var där och hälsade på visst. Fika med massa kakor blev, så somnade jag gott i soffan lite senare. Skulle vara bra skönt att få ha sovit kvar där, nu blev jag sådär jobbigt pigg. Borde skriva klart min miljöbeskrivning till texten imorgon. Wäk, jag håller faktiskt på. Men det är drygt och Johan hör inte av sig nu heller och det är ju faktiskt lite tråkigt, hörredu.. :/ Kooooom och säg godnaaaaaaaatt! Tjuuuuuuuu..!

BÄ, varför är jag så sjukt kass på att ta tag i mig själv och verkligen göra saker jag måste? Jag är en dålig männsika.. Jag borde dö! AAARGH SLAKTAS!! ..Ingen skulle ändå bry sig, för att citera hon tjocka roliga. HAHAHA, jag dör på henne! :D Minns inte vad hon heter längre,

tjocken: "eeeh... du får itne kittla mig"

-inget svar-

tjocken: "eeh.. hehe.. ja, du får inte kittla mig..!

-inget svar-

tjocken: "heh.. tur att du inte kittlar mig, det får du inte..!"

grabben: "MEN INGEN VILL KITTLA DIG!"

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Alltså, seriöst! Jag döööör, det är så jävla kul så jag vet inte vart jag ska ta vägen, HAH! xP Och nej jag är inte övertrött. Varför tror du det ens? O.o Wäkwäkwäkwäk!



Okej okej, jag ska ge mg. Jag ska blir seriös igen. På något sätt ska jag försökaaaa och ta reda på när vi börjar imorgon. Det var visst en rödhårig vän till mig som undrade. Jag också för den delen. ..Det är säkert tidigt, jobbigt. Ta 2an och byt i stan. Mongobarn. Jag vill ha tillbaka 72an kanske? aaaaakorri (y)

Meeeen gerrej nu. Jag ska gå, uppehåll mig inte längre 8)


så glömmer någon ett varningsljus..

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards