Direktlänk till inlägg 25 september 2008

ain't love the sweetest thing?

Av beatrice - 25 september 2008 18:03

Det blev en godmorgon. Ingen text blev ju..

Johan kom hit. Det var desto trevligare.



Skolan var rätt konstig idag. Men det var bra. Svenskan var lite lull och försöka göra iordning för redovisningen imorgon. Fan. Nu kom jag på att jag glömde mina papper i skolan som jag skulle skriva om. Inte fullt så lyckat kaaaanske... Sen vart det idrott bara kvar. Typ, styrketräning. Det var kul 8) Jag och Carro hade underhållning framför oss mest hela tiden, höhöh (a) Det är kul..! Men jag var fan trött. Jettetjött! Skönt.. Förresten. Idag ska jag faktiskt lägga mig tidigt. Det behöver jag bestämt. De där mörka ringarna underögonen bara växer och växer. Inte särskilt great måste jag säga. Så, är jag väl ganska sliten antar jag. Bäääää..! Jag känner mig rastlös.

Det blir nog att lägga sig i sängen som luktar Johan och läsa bok. Jag kommer ju inge längre i den där boken som jag läser till svenskan. BJEBJE! Jag jobbar på det.. Förresten. Om du hittar mig död lite senare är det antingen för jag har längtat ihjäl mig eller möjligtvis förätit mig på äpplen. Det märks..


You know I got black eyes
But they burn so brightly for him
Mine is a blind kind of love

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards