Alla inlägg den 25 februari 2010

Av beatrice - 25 februari 2010 23:00

Eftersom lilla Lollilollilolli fyller 19 idag, så åkte vi några breudar till Alex och henne för att fira och mysa :) Otroligt muchhho trevligt! :) Jag vet inte vad det är med oss och våra samtalsämnen egentligen..?! Fôlk som inte är lika optimala som oss, förintelsen blandat med 2girls1coup.. Och annat såntdär.. Bra grejer som man behöver få ur sig på ett eller annat vis.  Men otroligt mysigt, flickor :) <3

Glömde bort parkeringstiden så jag fick lite smått panik när jag och Jossan kom ut till parkeringen och europark åkte förbi... HMMM.. Men det verkar som jag klarade mig, trots bilen hade gått ut och de faktiskt hade varit och kollat iom. snö var bortborsat på rutan där lappen låg å grejer.. Jag hade med mig Gud på min sida idag! TACK, du store, barmhertige... Detta uppskattas :) Men bara för det verkade det som jag fick betala igen lite ändå. När jag slåppt av Jossan hemma hos henne tappade jag bort mig när jags kulle hem. Från Kronoparken liksom. Jag har åkt där i 10 år när jag ska till stallet. Men idag. Nej då tog jag mig en sväng till Örsholmen och vände. Sedan åkte jag på E18 åt fel håll så jag hamnade i Alster, innan jag kunde ta vägen hem, som jag alltid åkte när jag skulle till och från stallet.. JA! Så kan det gå.. Lite sightseeing i det härliga bädret så att säga! Snöstorm och hur spårigt som helst, gött! Låg i 70km/h på 110väg. Det kändes också bra! Höhöhö....

Bara för det ska jag väl sova lite på det.

Tagga lite för morgontaget kanske :) Då blir det lit utgång åt Lollis vägnar :) Och alla pojkar ka med, det blir ju trevligt! Dock inte alla flickor :( Inte bra, inte bra detta.... Men det kommer säkert bli kalasens :D


Aj. Min axel. Gör ont.

Hejdå :)


I'm gonna tell the whole world..

/b

Av beatrice - 25 februari 2010 12:18

Förresten.

Dagen igår. Ja, den kunde väl knappast börja sämre. Usch.. Nåt av det jobbigaste och mest ledsamma som finns.. Bråk. Bråk bråk bråk.

Men. Ur alla bråk kommer någonting bra. Även denna gång. Kvällen kunde knappast bli bättre heller. Johan gick ner till ica, och när han kom tillbaka hade han köpt massa grejer och vi blev vänner och gjorde en tårta tillsammans, bara för vi är så bra. Och bara för vi faktiskt hade varit varandras i 1½ år. Vi tyckte ju att det var värt att fira en aning :) Och tårtan.. Den blev grym! :D

Och även om den där pojken går mig på nerverna ibland, och vice versa, så är han ju faktiskt den bästa jag har. Jag vill inte bråka och ha det dumt.. Men sånt kanske behövs. På något sätt. Av någon anledning. Bara för att kunna ha det så bra som vi har det, när vi har det bra.


Och inte nog med det.

Jag fick ett brev igår.

Från Pliktverket.

Det var lite konstigt tyckte jag nog.. Ja hade redan lagt ner lumpen. Trodde att jag var tvungen att ansöka om att få komma med. Men i brevet jag fick.. Ja, där stog det at jag har en preliminär placering som insatsgruppbefäl, beriden högvakt vid livgardet Kungsängen. Jag blev helt paff. Chockad på något sätt. Jag som faktiskt hade bestämt mig att jag skulle flytta till Norge efter studenten, börja jobba. Men helt plötsligt vänds hela min framtidsplanering upp&ner. Jag vet egentligen inte varför jag hade sopat allt som hade med lumpen att göra. Men nu tändes det igen.

Möjligheterna.

Jag ska ha bestämt mig innan 15 april. Jag vet inte... Riktigt vad det här kommer sluta. Det kommer åtminstonde bli ganska mycket grubblande på det kan jag säga. Framtiden står på något sätt på spel. För det kommer väl förmodligen bli en helt annan grej.. Om jag rycker in i november.

Det snurrar i min skalle, skulle man väl kunna sjunga just nu. Det skulle passa bra.


Jag och J sitter och kollar på reprisen från i nat Ryssland-Canada. Galen match! Vad fan händer, hahah..! Men vi ska nog in till stan och möta upp Johannes nu.


bounce

/b

Ovido - Quiz & Flashcards