Alla inlägg den 10 februari 2010

Av beatrice - 10 februari 2010 22:48

Eftersom jag inte hade några lektioner idag, och pappa skulle till Göteborg på en jobbgrej, så följde jag med honom dit. Träffade Cathrine och åt lunch och hade mysigt. Vi gick på Frölunda torg några timmar,vilket var mycket uppskattat från min sida. Och tro det eller ej, men jag införskaffade faktiskt ett par jeans! Jag kan inte ens minnas senast jag köpte ett par riktiga jeans senast. Finns nästan aldrig några som är nog bra.. Men dessa var ljusblå slitna som passar kalasbra med min marinblåa kavaj jag köpte från några veckor sedan, så det var kul :) Köpte även en jättefin balcony-bh och en ribbad långärmad t-shirt. Jag är hur nöjd som helst! Haha.. :) Lite vårkläder känns visserligen långt borta om man tittar ut genom fönstret, men det är väl ändå dags antar jag :)


JA. Skolveckan avslutas med lite fikapaus med Johannes imorgon. Det blir fint att tjôta lite med grappen med rakkapilen :))


rätt placering

/b

Ovido - Quiz & Flashcards