Alla inlägg den 1 februari 2010

Av beatrice - 1 februari 2010 18:22

Roligt..

Jag hade värsta grejen(säker väääärsta..!) att skriva av mig om. Men. Väl vid pallen i köket och med Rise Against - Savior på,  är det totalt borta ur skallen. Konstigt egentligen..


Men ärligt talat.. Jag dör på mina ljumskar!!! Aaaahhhhhh.. Vad är det för fel på mig? Efter en timme i skidspåret igår kan jag knappt korsa benen idag. Och förmodligen kommer det bli ännu värre imorgon. Roligt.... MEN! Jag har verkligen betämt mig för att bli duktig och träna ordentliget. SÅ, imorgon börjar jag sent, så då hinner jag åka en timme innan skolan. På onsdag är jag typ ledig så då kan ja åka. På fredag Är jag ledig, så då kan jag åka. Och om jag är hemma under helgen får jag försöka med det också. Det ska väl inte behöva vara så svårt om spåren till golfbanan börjar precis utanför hustomten. Heja mig...!


Imorgon ska jag införskaffa vita sneakers. Käns som det är på tiden. I somras hade jag två par, bodde i dem. Men..... Efter min 18årsfest var det ena paret svart/grå av lera så pappa slängde dem :( Och det andra paret blev det hål i och sömmar lossnade så.. Pappa var framme igen och slängde dem. Haha.. Tack! Har pga detta inte kunnat haft mina favoritjeans på ett halvår, what about that!!!!! Aaaaaamagaad.. Hmm.

Dessutom ska jag faktiskt köpa de där läckra rödrosaoranga pumpsen. Det behövvvvvvvs. Min själ ropar på dem! Neeed them.. Oavsett var det blir för färg på balklänningen ska jag ha skorna, haha...! Annars får jag väl ha dem till någonting annat. JeeeEeEeEesSSSssss....


Haaaah.. Och Johan kommer snart, JÄS! Och då lovar jag att det bir Paradise Hotel-tittande, JÄS! Hahah.. Så jävla fult att det är värt att se :D Hejdå.


I'm not the answer for the

questions that you still have

/b

Ovido - Quiz & Flashcards