Alla inlägg den 2 februari 2010

Av beatrice - 2 februari 2010 18:38

På grund av att Johan var så jävla störd i huvudet igårkväll när vi skulle sova, fanns det ingen chans i världen att jag skulle orka upp innan skolan började och åka skidor idag. Alltså.. Efter konstans asflabb i ca två timmar kunde jag inte ens titta på honom, orkade inte dela säng med honom och var nära på att lägga mig i Cathrines gamla rum. Hahahahhah.. Jag var så jävla övertrött och han utnyttjade det till max, haha.. Sterd.


En lektion idag. Hade idrott efter håltimmen, men jag orkade inte vänta.. Jag och my löve åkte in till stan och jag införskaffade mig drömskorna.. AAAAAHHH :) Det käns så braaaa..! Hahah, går och ler hela tiden. LIKE IT ALOT! Men förbannat höga, så jag fåt nog bo i mina svarta pumps i vår, för att klara av dem i sommar. Sweejjjjt :)):):):))))

OCH!!!! Jag gick ju inte på idrotten i skolan. Men. Jag var faktiskt duktig och motionerade hemma istället. När vi kom hem från stan drog vi på oss längdskidorna och åkte ett varv på 6km. Det tycker jag var duktigt faktiskt. Heja oss...!


Sen hade den där gubben ringt en massamassa gånger när jag var i skolan.. Han ville att vi som gjorde broschyren om orginal som levt i Karlstad, skulle prata om den på muséet och grejer. Kändes värsta seriöst.... ;o Men ja, det blev tillslut ingenting eftersom typ ingen av oss egentligen hade tid för det just den dagen.. Lite tråkigt. Det kanske hade funnits fler erbjudanden om liknande saker. Men.. Det kanske kommer.. :)


I saw you

/b

Ovido - Quiz & Flashcards