Alla inlägg den 22 februari 2010

Av beatrice - 22 februari 2010 23:52

Jag vet inte varför jag sitter här.. Eller ja, snarare; jag vet inte jag ligger i sängen med datorn framför mig. Jag kan inte påstå att det händer alltför ofta som den får följa med när jag ska sova.. Men av någon anledning hade jag ett behov av att skriva. Inte för att jag egentligen har särskilt mycket att skriva om, men ändå. För visso virvlar det en massa tankar i huvudet.. Alldeles för många för att hålla reda på, alldeles för många för att försöka få ner det i ord, på en dator, i en blogg.

Det har varit en virrig dag på något sätt. Inte förrän runt åttatiden fann jag någon ro. Gått på spän, aktat mig. Förmodligen tänkt aningen mycket också. Typiskt mig, men otroligt irriterande ändå, att jag faktiskt gör det. Kanske är det ändå bara tecken på att jag bryr mig..?


Men en sak som gjorde mig glad idag, jag måste bara berätta..

..Att jag köpte tyg till balklänningen idag! :D

Jag har ju letat både i Karlstad och Göteborg efter den där.. Aprikosa färgen, som egentligen bara finns i mitt huvud. Ja, och jag hittade den självfallet inte.

Så. Idag. Slog jag till på stog och köpte ett nattblått tyg(!!) till klänningen och ett rött tyg till detaljer på klänningen. OCH! Jag lyckades matcha det röda tyget exakt med skorna... Jag äääääär kalasnöjd! :D



Helgen tillbringades förövrigt i Göteborg hos syster. Mucho trevligt! Åkte runt och hade en massa grejsakor för oss, inte allt för ofta som sådant händer..! Typ var på äventyrsbad, haaha! Så jävla roligt :D Skulle kunna tillbringa varenda dag med att åka vattenrutchbana, leka samma fula lekar som man gjort sedan man var 5år och sova i bubbelpoolen. Såå jävla bra, haha :) Var på aeroseum och kollade typ.. Massa gamla krigsflygplan och liknande. Himla värd helg! :)


Innan jag faktiskt ta ta och slå igen datorn och sova några timmar vill jag bara säga en sak.

Jag har faktiskt den absolut vackraste, bästaste, underbaraste, goaste... Finaste pojkvännen man kan ha. Jag vet inte vad jag kan tänkas gjort för att få honom. Det måste vara en otroligt massa bra karma från något tidigare liv.. Och på onsdag har vi faktiskt varit tillsammans i 1½år.  Jovisen.. Jag älskar dig :)


min mage dör

/b

Ovido - Quiz & Flashcards