Direktlänk till inlägg 28 april 2010

En amerikan är hemma

Av beatrice - 28 april 2010 19:29

Jaha, helt plötsligt är Emelie hemma. Utan förvarning, utan någonting! Rätt så ganska så sweejt allltttttssså! Efter naturkunskapsprovet, som förövrigt gick ganska okej tror jag, möttes vi på stan och vandrade en sväng. Satt och fikade i gamla Megahertz, som alltid byter namn. Ingen aning om vad det heter nu men.. Ja, mucho trevligt! :D Åktetill colorama en sävng också och såg ut några shyssssstttaa tapeter till hennes gamla flickrum som hon flyttar tillbaka till. Breuden, ja gillar att du är hemma! :))


Jag lyckades även ringa Nordic Traditions också. Rät bra att mössan är på väg, min riktiga mössa! Tydligen var det bara konstigt att den där andra, tomma, mössan hade följt med när de skickade det nya glaset bara. Men sweejt, jag kansker den enda som kommer ha tre studentmössor? Haha.... Kan vara bra att ha I guess! Men det är skönt, allt ordnar sig. Hade väl aningen panik igår kanske...?

Och jobbschemat för i sommar är klart, det ser ganska så bra ut jes! Kommer smmanlagt bli 32 dagar tror jag och bra uppdelning över juli och augusti. Dessutom lönehöjning, det passar väl bra? :)Kommer bli jättebra! Sedan blir det väl lite vila innan det blir halvflytt till Norge. Men ja, det känns bra! :) Dessutom vad jag och Emelie på Olssons tyger och fixade blixtlås och lite tyll till Josefa som hon glömt att köpa till min klänning. DET ÄR PÅ GÅNG :D Jihooo..!


Nu väntar väl maten, gåååått.. Typ.. Mår illa för jag inte ätit nåt i princip idag :( Kanske för att jag längtar en massa efter Johan också.. Min gos.

Ja. Det bara.. Är en så bra dag. Jag gillar det :)))))))))))))) hejda.


<3

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards