Alla inlägg den 30 januari 2010

Av beatrice - 30 januari 2010 23:27

Jag gillar dagens bakfyllemat.

Potatisgratäng och grillad oxfilé! Haha, helt perfekt :D


Har fetat i soffan ända sedan.. 19 eller nåt.  Gööööött. Ser på golf nu och har halvsovit ganska länge. Awesome, för första gången såg jag en kille på touren som hade en snygg keps. What's this?! Det tar sig allt!

Kom även på att jag inte riktigt har full koll på var min plånbok är. Inte helt okej, men.. Jag hade den i bilen igårkväll iaf, så den borde ju vara här hemma någonstans iaf.


I morgon har jag verkligen ingenting på gång. Och det är så jvla jobbigt, för då finns det ju inga undanflykter och bortförklaringar till att träna. Jo, det behövs, men jag har ingen luuuuuuuuust... Men det kommer nog bli något varv på längdskidorna iaf. Det är ju bra trots allt.


Nja. Det kanske vore att lägga sig ändå.

Och det är så himla tråkigt att sova själv :(


det snurrar i min skalle

/b

Av beatrice - 30 januari 2010 18:23

Ärligt talat.

Gårkvällen.

FY FAN VAD BRA!

Hahah.. På något sätt var allt helt perfekt.

Alla breudar var samlade i Säffle för att fira Linnéa som fyllde 19. Säffletjejor i ungefär lika stort antal  som vi, hur sköna som helst! Perfekt dos alkohol i kroppen(I CAN REMEMBER EVERYTHING!), härliga personer, pirattema, inga dumheter och allt.. Ja, men det känns som det var längesedan det lyckades pricka så bra. Verkligen...

JÄS, kalasbra :D


Och. Grymt skönt att vakna upp hemma i morse måste jag medge. Slippa åka tåg bakfull och jävlig. Uppskattades mer än jag trodde..! Och dessutom hann jag träffa Johan också. Han och Karl var här en liten sväng. Mys :)


AAAAHHH...!

Jag har ju hittat världens finaste skor. Alltså.. Det är verkligen dem jag har drömt om, men aldrig sett. Men. Nu finns de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Awesome! Så, tack vare detta tror jag... Att jag tänker om angående balklänningen. Shit. Jag måste vara koko.. Men. Tänk det där nattblåa tyget till klänningen. Skorna som är typ.. rödrosaoranga.. Hmm, aprikosröd. Typ. Ja iaf. Och en blomma vid höften på klänningen i samma färg. Åhhh... Ja. Det kan mycket väl bli så. Dock kommer det bli betänketid på detta. ETT STORT STEG att byta färg... Koko.......




you're the reason

why I'm thinking 

/b

Ovido - Quiz & Flashcards