Alla inlägg den 10 januari 2010

Av beatrice - 10 januari 2010 19:46

Nu är julen borta.

Tomt och tråkigt..

Men som vanligt.

Jag antar att det är bra :)


Johan kom hit på eftermiddagen. Gullis.. Känns som det var längesedan vi sågs! ;o Typ.. I torsdags, inte bra.... Johannes kom förbi på kvällskvisten också, mucho trevligt! Har jag tur kan jag få följa med på grabbkväll till helgen. Like cool guy. Vore trevligt att, för en gångs skull, faktiskt komma till Selma och inte bara tjata om det  oxh aldrig komma dit. ..Som det blivit de senater trehundra gångerna ungerfär. Hmm.. Kanske överdrev en aning där, men.. Som sagt, ungefär.

Nästa helg ska jag och Johan vara i stugan hela helgen, själva och mysaaaaa all day long, åka pulka, äta gott och vara på Selma Spa+ för helgdags-spa. Det kommer bli sååååååååå underbart! :D <3


Bara för det ska jag duscha nu.


can you tell him where I am?

/b

Ovido - Quiz & Flashcards