Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

jföhe4858 :))

Av beatrice - 30 januari 2010 23:27

Jag gillar dagens bakfyllemat.

Potatisgratäng och grillad oxfilé! Haha, helt perfekt :D


Har fetat i soffan ända sedan.. 19 eller nåt.  Gööööött. Ser på golf nu och har halvsovit ganska länge. Awesome, för första gången såg jag en kille på touren som hade en snygg keps. What's this?! Det tar sig allt!

Kom även på att jag inte riktigt har full koll på var min plånbok är. Inte helt okej, men.. Jag hade den i bilen igårkväll iaf, så den borde ju vara här hemma någonstans iaf.


I morgon har jag verkligen ingenting på gång. Och det är så jvla jobbigt, för då finns det ju inga undanflykter och bortförklaringar till att träna. Jo, det behövs, men jag har ingen luuuuuuuuust... Men det kommer nog bli något varv på längdskidorna iaf. Det är ju bra trots allt.


Nja. Det kanske vore att lägga sig ändå.

Och det är så himla tråkigt att sova själv :(


det snurrar i min skalle

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards