Alla inlägg den 15 januari 2010

Av beatrice - 15 januari 2010 11:04

Sista grafiskalektionen evvvvaa idag. Nu.

Jag vill hem och måla naglarna.

Hmm..


Öhh, och jag vill på Snabba cash IDAG. Inte jävla imorgon... Men ja. Imorgon ska jag och min gris till gymmet på förmiddagen. Sedan på bio(finally, har fått vänta en mindre än en dag). Efter det åker vi hem till honom. Och det vankas parteyyyyy! Förhoppnningsvis kommer vi iväg till Selma, vore grreat! Och JOHANNES, det här är personligt meddelande till dig: den här gången vill jag faktiskt minnas nånting på söndagen, hahah...! Och jag och Johan ska hålla sams hela långa kvällen, inte ett ont ord till varandra! Jag hoppas på det bästa, hehe.. Vi älskar varandra! 


Ja, det kommer nog bli bra.

Nej. Jag är faktiskt drethu(ooo)ngrig och vill äta. Har velat det sen imorse. Även om  jag åt frukost. Hur blir det? Konstigt.. Men ja, jag är hungrig och det luktar god kladdkaka i salen. Ge oss! Och förresten.. Vill jag faktiskt hem och måla min naglar!


BOUNCE!

/b

Ovido - Quiz & Flashcards