Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Dagen efter

Av beatrice - 30 januari 2010 18:23

Ärligt talat.

Gårkvällen.

FY FAN VAD BRA!

Hahah.. På något sätt var allt helt perfekt.

Alla breudar var samlade i Säffle för att fira Linnéa som fyllde 19. Säffletjejor i ungefär lika stort antal  som vi, hur sköna som helst! Perfekt dos alkohol i kroppen(I CAN REMEMBER EVERYTHING!), härliga personer, pirattema, inga dumheter och allt.. Ja, men det känns som det var längesedan det lyckades pricka så bra. Verkligen...

JÄS, kalasbra :D


Och. Grymt skönt att vakna upp hemma i morse måste jag medge. Slippa åka tåg bakfull och jävlig. Uppskattades mer än jag trodde..! Och dessutom hann jag träffa Johan också. Han och Karl var här en liten sväng. Mys :)


AAAAHHH...!

Jag har ju hittat världens finaste skor. Alltså.. Det är verkligen dem jag har drömt om, men aldrig sett. Men. Nu finns de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Awesome! Så, tack vare detta tror jag... Att jag tänker om angående balklänningen. Shit. Jag måste vara koko.. Men. Tänk det där nattblåa tyget till klänningen. Skorna som är typ.. rödrosaoranga.. Hmm, aprikosröd. Typ. Ja iaf. Och en blomma vid höften på klänningen i samma färg. Åhhh... Ja. Det kan mycket väl bli så. Dock kommer det bli betänketid på detta. ETT STORT STEG att byta färg... Koko.......




you're the reason

why I'm thinking 

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards