Alla inlägg den 18 januari 2010

Av beatrice - 18 januari 2010 15:30

Alltså ärligt... Det här kommer bli en så jävla slapp vecka så det finns inte! Och nej, jag klagar väl inte.

Idag, ingen skola. Eller okej, det var miljödag, men jag var inte där. Hade asont i huvudet när jag vaknade. Insåg senare att jag måste haft vätskebrist eller något..? Ja, iaf. Imorgon börjar vi 9.30 och borde sluta relativt tidigt eftersom religionskursen borde vara slut(?). Ondag är det inga lektioner, men projekttid. Det borde egentligen våran gupp ta tag i nu....(!!!). Ja, på tordag går vi fram till lunch, ingenting på eftermiddagen eftersom grafiskakursen är slut. Och på fredag är det ingenting.. Har haft grafiska hela dagen då, men ja, det är ju slut och texten börjar inte förrän v. 8 eller 11.

Ööhh.. Slappt, ja.


Ja. Efter att ha hällt i mig ty 300liter vatten(jag överdriver inte) fick jag pallra mig iväg till KMTI. Kortet gick ut idag och jag behöver utnyttja det eftersom jag hade två gånger kvar. En som frös inne bara då.. Körde mycket armar och är helt slut. Lyckades till och med springa på bandet idag! MMMMM, WHATCHA SAY!? Riktigt stolt, höhö............. Kul att när man börjar komma igång och tycka at det är riktigt roligt att åka til gymmet, ja då går kortet ut. Hmmm.. Kanske köper ett nyt. Annars antar jag att det är skidspåret som gäller. Sjukt att det ligger jättefina spår precis utanför våran tomt(jag menar verkligen precis, 10m) som går över golfbanan och grejer. Och jag...... Har inte åkt på hela vintern. Jag vet inte vad det är med mig. Koko i huvudet eller så.


Okej förresten. Icke att förglömma. För mig iaf. Inköpslistan växer nu. Hmm. Har sett att CGC fortfarande har rea, så det blir att pallra sig in dit och hitta en skjorta. Puderrosa eller nån annan sval färg.. Nåt. Sedan behövs det ett par jeans också. Typ.. Halvslitna, inte för ljusa, men lite. Sådär perfekt... Sedan behövs tyg till balklänningen. Och det behövs nuuuuUuuuuuuUUUu (ifs det andra också men). Och ett besök hos frisören. Behöver lägga i lite mörka slingor. Men bara lite.. Så det ser mer naturligt nu. Jag och J kanske taross en tur till svärmor snart.. Om inte så får jag försöka fixa det på annat sätt. Dock inte själv, hahaha.. Orkar inte med mer traumatiska hårhändelser mer..! Sedan behövs faktiskt lite piratgrejor till Linnéas 19årskalajs. Haha.... Ingen som har något till övers? Hmm, jag drömde faktiskt om det där inatt.. Åh jävlar vad jag drömde konsiga grejer natt! Hahaaaahahah.... Jag är koko.


Hejdå, nu vet jag inte va jag har skrivit men det är säkert jtteintressant som vanligt.


always waiting for someting..

/b

Ovido - Quiz & Flashcards